[XP] Vaag voorval typen op MSN of Chatbox

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey everyone,

Ik heb al een tijdje last van een vaag voorval als ik aan het typen ben op bijvoorbeeld MSN of een Chatbox of me browser zelfs, 9 van de 10 keer als ik aan het typen veranderen mijn tekens opeens, me letters doen het gewoon goed, en me cijfers ook maar bijvoorbeeld: ?><.,":{}+_)(*& dat soort tekens veranderen op mijn toetsebord, dus mijn ? word ineens een = en me haakjes veranderen, net alsof ze allemaal gescrambled worden over me tekens.

Vind dit beetje vreemd, weet niet of iemand anders dit wellis gehad heeft?
Zou het wel willen oplossen eigelijk

Thnx

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 12:26
Waarschijnlijk verander je dan met een toetsencombinatie (ctrl-alt-h ofzo weet ik veel) van toetsenbordindeling.

Kijk eens bij je taalinstellingen en dergelijke.

• MrCaleb
Nee dat kan het niet zijn volgens mij, want stel ik ga nu heb ik het weer zeg maar op me MSN, maar als ik nu hier typ, of in Kladblok, doet die het wel gewoon, en in me browser ook, maar als ik nu een half uur ga chatten op een box, krijg ik het daar ook...had ik ook al gecontroleerd. Zou het een virus kunnen zijn eventueel? ik zal voor de zekerheid even me configuratie´s nog een keer nakijken op de hoop dat ik daar nog iets kan vinden eventueel..vind ut maar vreemd :|

• roberts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 21:19
Alt(links) + Shift toch ?

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschine druk je idd een bepaalde toetsencombinatie in (bij mij is het alt(links) + shift) waardoor je van invoertaal wisselt?

• MrCaleb
Heee..Alt (links) en shift...hmm wtf! wat is dat dan??...ut werkt namelijk :) bedankt alvast

wat vaag..want die toetsecombo gebruik ik praktisch nooit...hmm voor zover ik weet of het gaat onbewust..

Bedankt alvast :) weer een zorg minder

[ Voor 46% gewijzigd door MrCaleb op 12-01-2004 23:38 ]

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zie mijn post hierboven, dan wissel je van invoertaal, dus bijvoorbeeld Verenigde Staten naar Nederlands ofzo :)

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 12:26
Doublehomme schreef op 12 januari 2004 @ 23:38:
Zie mijn post hierboven, dan wissel je van invoertaal, dus bijvoorbeeld Verenigde Staten naar Nederlands ofzo :)
Mja, dat bedoelde ik dus eigenlijk ook...

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 08:40

jotheman

Was like that when I got here!

Ff een keer (gauw 8erelkaar) op rechter-control en vervolgens op rechter-shift duwen, dan springt ie weer op normaal... Vraag me niet waarom maar ik heb 't ook vaak gehad, tegenwoordig is 't nog maar zeldzaam tho, kweet ook niet wat 't is of waar 't vandaankomt :)

I see dead pixels...

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Je hebt 2 toetsenbord instellingen...
Waarschijnlijk in je Systray een blauw icoontje met EN of NL

FF naar je configuratie scherm > Toetsenbord

Naar tabblad > Instellingen voor invoer

En dan zorgen dat er bij 'Geinstalleerde instellingen voor invoer' maar 1 optie staat :)

Haal het Nederlandse toetsenbord maar weg ;)

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

Pagina: 1