Toon posts:

DVD rewriter extern jackrabbit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De ontwikkelingen op het gebied van DVD rewritters gaan erg snel.
Maar helaas heb ik nog geen DVD rewriter gezien die de eigenschappen heeft van de Jackrabbit 3 alleen dan met DVD rewriter mogelijkheden.
Wie kent er een DVD rewritter met deze eigenschappen?

Eigenschappen jackrabbit 3 oftwel JR4DVDRW :

- mobiele dvd-speler, externe cd-rw-drive/dvd-rom-drive
- mp3-, cd-, dvd-weergave
- brandt data-, audio- en video-cd's
- USB2.0/1.1*-interface voor een zeer snelle verbinding naar de pc
- 32x cd schrijven, 10x rw schrijven, 40x cd lezen en 12x dvd lezen
- fotoviewer; bekijk uw foto's direct op tv of pc
- 5.1 digital surround sound; aansluiting voor hoofdtelefoon
- draadloze afstandsbediening en On Screen Display (OSD) voor eenvoudige bediening
- blauwe knop voor directe Internet-toegang en snelle updates van productinformatie
- Philips Thermo Balanced Writing (TBWTM): staat garant voor nagenoeg perfecte kopieën, vermindert opnamefouten en zorgt voor opname met de grootst mogelijke datatransmissiesnelheid
- SeamlessLinkTM-technologie: voorkomt “buffer under-run” fouten
- interne buffer van 2 MB
- opnamesoftware: Roxio Easy CD Creator/Direct CD/Toast 5/Cyberlinck Power dvd
- compatibel met Windows 98SE, Windows Me, Windows 2000 Professional, Windows XP en Mac OS X

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Ik zou zeggen: de Philips JackRabbit4. Dat is een externe 4x DVD+RW Rewriter die verder erg lijkt op de genoemde.

CDRinfo was erg lovend...

http://www.cdrinfo.com/Se...lips+JackRabbit4&Series=0

Verwijderd

Topicstarter
Thanx! Ziet er zeker interessant uit! En de prijs valt kijkend naar de specificaties ook erg mee.

Ikzat namelijk te twijfelen tussen een plextor PX-504UF en zoiets als deze Jackrabbit 4. Qua prijs verschillen ze niet veel van elkaar. Maar de mogelijkheden van de Jackrabbit zijn beter

Alleen jammer dat er geen firewire mogelijkheden zijn en dat hij geen DVD-R, DVD-RW ondersteunt :( Maar volgens mij is dat laatste geen grote tekortkoming aangezien de meeste DVD spelers wel DVD+ ondersteunen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft de Jackrabbit 4 al te koop gezien?
Ik heb overal gekeken en nergens kunnen vinden, maar misschien is iemand t per ongeluk tegengekomen?

Heb al een winkel gevonden:

www.beat-it.nl
www.centralpoint.nl/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 14:10 ]