[xp] directe link naar service pack 1(a)

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 09:01

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Even een korte vraag, ik wil hier op mijn Windows XP installatie SP1 knallen maar hij gaat verschrikkelijk langzaam.
Mede omdat ik dacht dat ik m hier op mijn eigen werkstation al had staan (bleek sp4 voor 2k te zijn |:( ) heb ik hem nu voor de tweede keer afgebroken :'(

En het is nu elf uur en ik wil dat ie er óp staat, en dat ie wérkt en dat ik door kan met mn installaties! Ik wil niet 'on the fly' installeren maar gewoon die handel als exe ofzo downloaden, hup als het ware offline installeren en klaar!

Iemand een directe link? Ik ben echt moedeloos, heb al gesearcht maar nergens kom ik een directe link tegen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Die staat in de meuktracker volgens mij, ik zal em even voor je opzoeken :)

UK of NL?

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 12-01-2004 23:12 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Stom, had ik zelf ook kunnen doen, natuurlijk staat dat ding in de meuktracker |:( ... ik ga zoeken :w

NL alstublieft, mijnheer _o_

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 12-01-2004 23:13 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

zomaar een ideetje.
bij Windows Update even kiezen voor "Windows Update Aanpassen" en daar de "Windows Catalogus weergeven" aanzetten.
links verschijnt de optie "Windows Catalogus", waar je dan op klikt
je kiest je OS, en drukt op "Zoek"
je krijg nu een lijst met alle mogelijke updates voor jouw OS.
zoek SP1 er even uit, kies een map om heen te downloaden en druk op "Download"

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...3443e29d78&DisplayLang=en

hij loopt maar op 80KB/sec dan ben je nog bijna een half uur kwijt

NL:
http://www.microsoft.com/...3a-48bf-ade5-023443e29d78

loopt op 170KB/sec das beter

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 23:18 ]

• G33rt
Engels
Nederlands

125.09MB :)

Kijk ook even hier om te kijekn of de Express Install (~30MB) wellicht niet slimmer is. De links die ik gaf zijn de complete packs

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ja, :|
Ik heb m dus gevonden in de meuktracker (http://www.tweakers.net/meuktracker/3592 ) en dan krijg je weer die link naar die .asp....
die wíl ik niet! :'(

Ik zal wel ff in die catalogus kijken maar die zal me ook weinig nieuws geven dan weer die .asp site. Damn, doen ze die SP's niet meer als direct install en klaar van de hand?

Ik heb ze hier voor windows 2000 wel gewoon staan :|

:* G33rt je bent geweldig!!! Nu downloading _o_
Echt, die Windows Catalog is wel liev en uitgebreid maar daar word je ook van de ene link naar de andere geslingerd en je komt nooit bij een direct link uit. Blegh.

Gelukkig, ik ben nu die NL pack van die directe link aan het downloaden en at gaat nu met een vaartje... ik ben op 10%. Mooi. :D
Ik download hem met deze bak, want op mijn lanbak hangt zo'n slechte monitor dat ik daar op 800x600 zit :X en dat surft werkelijk superirritant

[ Voor 39% gewijzigd door Dark Blue op 12-01-2004 23:20 ]

• G33rt
Als je de volgende keer iets zoekt, ga dan naar microsoft.com/downloads. Ik koos 'Windows XP' en zocht op 'Service Pack 1a'

En dan krijg je dit als resultaten, en daar staat precies wat je wou :)

tot zover deze niet door Tell-Sell maar wel door Trueserver gesponsorde cursus zoeken op download bij microsoft :P

[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 12-01-2004 23:32 ]

Verwijderd

Ik snap het hele probleem van vinden niet.

Ga naar microsoft.com
ga naar windows->windows xp
klik op downloads -> SP1a

Daar heb je gelijk de keuze express of network.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:36:
Ik snap het hele probleem van vinden niet.

Ga naar microsoft.com
ga naar windows->windows xp
klik op downloads -> SP1a

Daar heb je gelijk de keuze express of network.
Maar ik snap het wel, natuurlijk is de sp wel te vinden, maar inderdaad was bij mij hetzelfde.

Ik heb zelf eergister een verse XP install gedaan en ik ben 5 uur bezig geweest om het te downloaden terwijl ik een 300/50 Kb/s verbinding heb.

Die linkjes hebben mij voor de volgende keer een extra handje geholpen, thanx guys.
Pagina: 1