heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
UK of NL?
[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 12-01-2004 23:12 ]
NL alstublieft, mijnheer
[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 12-01-2004 23:13 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
bij Windows Update even kiezen voor "Windows Update Aanpassen" en daar de "Windows Catalogus weergeven" aanzetten.
links verschijnt de optie "Windows Catalogus", waar je dan op klikt
je kiest je OS, en drukt op "Zoek"
je krijg nu een lijst met alle mogelijke updates voor jouw OS.
zoek SP1 er even uit, kies een map om heen te downloaden en druk op "Download"
Verwijderd
hij loopt maar op 80KB/sec dan ben je nog bijna een half uur kwijt
NL:
http://www.microsoft.com/...3a-48bf-ade5-023443e29d78
loopt op 170KB/sec das beter
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 23:18 ]
Nederlands
125.09MB
Kijk ook even hier om te kijekn of de Express Install (~30MB) wellicht niet slimmer is. De links die ik gaf zijn de complete packs
Ik heb m dus gevonden in de meuktracker (http://www.tweakers.net/meuktracker/3592 ) en dan krijg je weer die link naar die .asp....
die wíl ik niet!
Ik zal wel ff in die catalogus kijken maar die zal me ook weinig nieuws geven dan weer die .asp site. Damn, doen ze die SP's niet meer als direct install en klaar van de hand?
Ik heb ze hier voor windows 2000 wel gewoon staan
Echt, die Windows Catalog is wel liev en uitgebreid maar daar word je ook van de ene link naar de andere geslingerd en je komt nooit bij een direct link uit. Blegh.
Gelukkig, ik ben nu die NL pack van die directe link aan het downloaden en at gaat nu met een vaartje... ik ben op 10%. Mooi.
Ik download hem met deze bak, want op mijn lanbak hangt zo'n slechte monitor dat ik daar op 800x600 zit
[ Voor 39% gewijzigd door Dark Blue op 12-01-2004 23:20 ]
En dan krijg je dit als resultaten, en daar staat precies wat je wou
tot zover deze niet door Tell-Sell maar wel door Trueserver gesponsorde cursus zoeken op download bij microsoft
[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 12-01-2004 23:32 ]
Verwijderd
Ga naar microsoft.com
ga naar windows->windows xp
klik op downloads -> SP1a
Daar heb je gelijk de keuze express of network.
Maar ik snap het wel, natuurlijk is de sp wel te vinden, maar inderdaad was bij mij hetzelfde.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:36:
Ik snap het hele probleem van vinden niet.
Ga naar microsoft.com
ga naar windows->windows xp
klik op downloads -> SP1a
Daar heb je gelijk de keuze express of network.
Ik heb zelf eergister een verse XP install gedaan en ik ben 5 uur bezig geweest om het te downloaden terwijl ik een 300/50 Kb/s verbinding heb.
Die linkjes hebben mij voor de volgende keer een extra handje geholpen, thanx guys.