Een kennis van me vraagt vanavond aan me of hij davilex kan updaten. Hij heeft Business versie 9.0.2 en er zou volgens het inloggen met zijn gegevens daar 9.0.8 al moeten zijn. Nu zie ik dat er op de site waar je voor in moet loggen geen upgrades zijn en lees dat daar onder een upgrade het opnieuwe kopen van het gehele softwarepakket verstaan wordt.
Ik heb totaal geen ervaring met Davilex door vele slechte verhalen, misschien dat iemand deze kennis toch nog wat hoop kan bieden ??
Wat is nu te doen..... service-contract ok, maarja betalen voor niets doe je daar maar al te vaak bij naar mijn mening.... of een totaal andere/beter pakket aanschaffen ??
Ik kan ook Davilex bellen, maar die denken toch alleen maar aan geld dus das ook geen optie
Ik heb totaal geen ervaring met Davilex door vele slechte verhalen, misschien dat iemand deze kennis toch nog wat hoop kan bieden ??
Wat is nu te doen..... service-contract ok, maarja betalen voor niets doe je daar maar al te vaak bij naar mijn mening.... of een totaal andere/beter pakket aanschaffen ??
Ik kan ook Davilex bellen, maar die denken toch alleen maar aan geld dus das ook geen optie
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)