Davilex updaten*

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Een kennis van me vraagt vanavond aan me of hij davilex kan updaten. Hij heeft Business versie 9.0.2 en er zou volgens het inloggen met zijn gegevens daar 9.0.8 al moeten zijn. Nu zie ik dat er op de site waar je voor in moet loggen geen upgrades zijn en lees dat daar onder een upgrade het opnieuwe kopen van het gehele softwarepakket verstaan wordt.

Ik heb totaal geen ervaring met Davilex door vele slechte verhalen, misschien dat iemand deze kennis toch nog wat hoop kan bieden ??

Wat is nu te doen..... service-contract ok, maarja betalen voor niets doe je daar maar al te vaak bij naar mijn mening.... of een totaal andere/beter pakket aanschaffen ??

Ik kan ook Davilex bellen, maar die denken toch alleen maar aan geld dus das ook geen optie :(

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 11:33
Ik heb afgelopen oudejaarsdag ook bij iemand deze update geinstalleerd en ik meen dat dat versie 9.1.2 was. Was gewoon installeren en niks geen problemen. Die update kwam via een cd per post binnen. Als je het support abbo (meen iets van 100 euro per jaar) hebt krijg je deze updates automatisch toegestuurd.

edit:
als ik de hele dag met dit pakket zou moeten werken zou ik gillend wegrennen... ik vind het niet erg gebruiksvriendelijk, dat was met business 2000 wel beter!

[ Voor 24% gewijzigd door marccom op 12-01-2004 22:47 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
marccom schreef op 12 januari 2004 @ 22:38:
Ik heb afgelopen oudejaarsdag ook bij iemand deze update geinstalleerd en ik meen dat dat versie 9.1.2 was. Was gewoon installeren en niks geen problemen. Die update kwam via een cd per post binnen. Als je het support abbo (meen iets van 100 euro per jaar) hebt krijg je deze updates automatisch toegestuurd.

edit:
als ik de hele dag met dit pakket zou moeten werken zou ik gillend wegrennen... ik vind het niet erg gebruiksvriendelijk, dat was met bussiness 2000 wel beter!
Aha, dus dat zou ook nog een moeglijkheid zijn. Maar om nu zoveel geld (ik meen bijna 600 euro) voor het pakket neergelegd te moeten hebben en dan ook nog jaarlijks 100 euro dat vind ik nog al een sponsoring. Zijn er geen betere alternatieven dan Davilex ?? Snelstart iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik vind het ook niet echt een geweldig programma voor wat die man er nu mee doet hier, het heeft functies die die nooit zal gebruiken (dat gebeuren met btw, grootboeken en weet ik wat allemaal) het is alleen voor ledenadministratie van een vereniging en hij draait er acceptgiro's mee uit. Dat was ook het probleem (Hij rekende de 2e kosten (verzendkosten clubblad) niet uit, bleek een verkeerde keuze tijdens de berekening maarja, daar ben ik wel 3 uur mee bezig geweest voordat ik er achter was... Gelukkig werkt dat nu allemaal want ik heb weinig zin om nog is 4 zaterdagen daar door te brengen ;) (ja van het ene probleem kom je in het andere... die man; o en als ik dan dat doe hoe moet ik dan dát weer doen... enne als je dan toch bezig bent, mn oude pc beneden...)

Kan je die update nergens anders vandaan halen? Het is volgens de bijgesloten brief bij die update een nieuwe (installatie) versie van het programma maar als je al een oude hebt, heb je toch een licentie?

Btw; de helpdesk is (tegen mijn verwachting in) vrij goed, had binnen 3 uur al response, belde om half 1 op oudejaarsdag en 's middags om 4 uur was het probleem opgelost :)

Nu het uitprinten van acceptgiro's wel goed gaat gaat die man wel zn support abbo opzeggen omdat hij het ook belachelijk vind dat het 100 euro per jaar kost, eerst was het 100 GULDEN per jaar! Hebben ze niet een service contract waarbij je per incident betaald?

[ Voor 21% gewijzigd door marccom op 12-01-2004 23:00 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik zou dat wel top vinden als je idd per incident gewoon kunt betalen..... kun je die update anders gewoon niet even online gooien ;) :p Overstappen op een ander pakket kunnen we altijd nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik wil m wel online gooien evt alleen heb niet de beschikking tot de cd op dit moment... Wil wel even naar die man fietsen maar denk dat ie vreemd op kijkt als ik op dit tijdstip aankom met mag ik even de davilex update cd lenen... ;) Zaterdag moet ik er nog even naartoe dus kan dan evt wat regelen. Eerder heb ik geen tijd, sorry...

Heb je het pakket los gekocht of heb je ook nog iets van een servicecontract (gehad)? Probeer het gewoon is bij de helpdesk... wie weet!

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
marccom schreef op 12 januari 2004 @ 23:03:
Ik wil m wel online gooien evt alleen heb niet de beschikking tot de cd op dit moment... Wil wel even naar die man fietsen maar denk dat ie vreemd op kijkt als ik op dit tijdstip aankom met mag ik even de davilex update cd lenen... ;) Zaterdag moet ik er nog even naartoe dus kan dan evt wat regelen. Eerder heb ik geen tijd, sorry...

Heb je het pakket los gekocht of heb je ook nog iets van een servicecontract (gehad)? Probeer het gewoon is bij de helpdesk... wie weet!
Ow dat zou wel fijn zijn als je dat eens zou willen doen :) Zaterdag..... perfect day toch ?

Nou de man die dit gebruikt heeft het destijds gekocht..... gebruikt en toen een tijd laten liggen.... nu dacht hij.... misschien wel handig als ik er weer eens wat mee ga doen.... BTW. 17,5 % |:(

Nu wil hij kijken of hij er echt daadwerlijk weer mee verder wil, anders iets van King begreep ik. Maar om nu eerst voor de test om te kijken of je er mee door gata een nieuw pakket te kopen..... beetje duur :)

[ Voor 12% gewijzigd door BacardiBreezer op 12-01-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Een pakket van zoveel geld kopen en dan zolang laten liggen... zonde! Net zoiets als dat ik op mn werk een doos vol (!) Windows 95 cd's/licenties tegenkwam in het plastic, nooit gebruikt, ze hadden Apple's 8)7. Mjah zal wel aan mij liggen. Moet zaterdag ochtend om 9:30 bij die man zijn, ben benieuwd hoe lang t nu gaat duren (en dat allemaal voor een glaasje cola en een stuk speculaas, dat terzijde)

Hoop dat ik die upgrade nog kwijt kan op mn webspace bij hccnet, zit krap in mn ruimte. Mail me anders ff dan kan t wellicht via msn, als dan vd week mn upload nog ff wat opgeschroefd wordt komt t goed.

[ Voor 3% gewijzigd door marccom op 12-01-2004 23:16 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
marccom schreef op 12 januari 2004 @ 23:15:
Een pakket van zoveel geld kopen en dan zolang laten liggen... zonde! Net zoiets als dat ik op mn werk een doos vol (!) Windows 95 cd's/licenties tegenkwam in het plastic, nooit gebruikt, ze hadden Apple's 8)7. Mjah zal wel aan mij liggen. Moet zaterdag ochtend om 9:30 bij die man zijn, ben benieuwd hoe lang t nu gaat duren (en dat allemaal voor een glaasje cola en een stuk speculaas, dat terzijde)

Hoop dat ik die upgrade nog kwijt kan op mn webspace bij hccnet, zit krap in mn ruimte. Mail me anders ff dan kan t wellicht via msn, als dan vd week mn upload nog ff wat opgeschroefd wordt komt t goed.
Idd heel zonde...... maarja wellicht dat ie er nu weer wat mee gaat doen :)

Ow dat kan ook natuurlijK !! anders maak ik wel een accountje aan op een server hier of daar :)

[ Voor 6% gewijzigd door BacardiBreezer op 12-01-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 18:55
Ik wil ook de update :(

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik heb hem (nog) niet nodig gehad.... mail die jongen eerder in het topic even anders.... hij kan hem wel voor je regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
ik heb versie 9.0.6. en kan nu geen gebruik maken i.c.m. ABN AMRO officenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik zit is op die davilex site te kijken en zie dat Business een andere versie is dan dat ik geupdate heb (Club) Weet niet of dat wat uitmaakt voor de update? Ik heb net ff gezocht op internet maar hij is idd niet zo 123 te downloaden. Heb nu via overnet toch een update kunnen vinden. FF afwachten of dat wat is. Gaat het voor jullie dan om Business of Club? BTW, ik ben sinds mn vorige posts niet meer bij die man geweest...

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
ik heb Davilex business account 9.0.6 (niet de account basic) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik kan geen info vinden over Business Account op de Davilex site. Ik heb wel een update gevonden in een zip bestand waar verschillende updates inzitten. Weet niet of dit wat is maar mocht je geinteresseerd zijn meld me ff aan op *knip* dan kunnen we hem filesharen. Hij is 22 mb dus ik kan hem niet op mijn webspace kwijt...

[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 08-02-2004 00:19 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 21:51

Spockz

Live and Let Live

Check je mail even marccom. Ik kan hem eventueel wel hosten.
mailen gaat niet lukken want heb maar 15 mb voor men mailbox.

[ Voor 35% gewijzigd door Spockz op 07-02-2004 16:18 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Met Service- en Onderhoudsovereenkomst
Nieuwe versies en updates gratis thuisgestuurd

Zonder Service- en Onderhoudsovereenkomst
U heeft geen recht op nieuwe versies en updates