t.net registeren > maar geen hotmail

Pagina: 1
Acties:

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
geen id waar ik dit moet vragen, maar waarom mag ik met me hotmail account niet registeren op de t.net site? Ik wilde ff wat meuk posten nl, en ineens moet ik registeren terwijl ik wel al een GoT account heb. Ik heb alleen de beschikking over een hotmail account en zou toch graag dr bij willen horen :)
Mn oude school mail werkt inmiddels niet meer maar via mn prefs kon ik mn GoT account mailadress wel hotmail laten zijn.

dus: waarom geen gratiz mailaccount?

| Hardcore - Terror |

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is in meerdere topics al uitgelegt :) in de search is dat wel te vinden.

Had iets te maken met "makkelijke" registraties te voorkomen en zorgen dat niet jan alleman zomaar even een account maakt dacht ik. en om cloning tegen te gaan ;) en nog wat redenen...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

t.net ? Dat heeft niets met GoT te maken kwa registratievoorwaarden en dergelijke, dus ik doe een kleine move van Lieve Adjes naar Frontpage Algemeen

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• nzyme
aha, heb de search al wel heeeeeeeeel even gebruikt (op "hotmail") maar kreeg dus nix bijzonders. Maar s r geen uitzonderingen policy ofzo :P ik bedoel, ik heb nix te faken want ik zit ook al bij GoT.

| Hardcore - Terror |

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe werkt dit forum?
Simpel. Eerst registreer je jezelf (daarbij rekening houdend met het feit dat de registratie van Tweakers.net en GoT LOS van elkaar staan). Wat we minimaal willen weten is een gebruikersnaam en een geldig e-mailadres. Een geldig e-mailadres is er eentje die NIET van een gratis ISP of gratis emaildienst is. Adressen van bijv. Hotmail zijn dus niet geldig. Dit is om te voorkomen dat mensen zich registreren met een adres van een gratis dienst en zo redelijk 'anoniem' blijven.
Bron: De oude Algemene GoT-FAQ

LaMa! ... FP != GoT ... :X

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 12-01-2004 21:28 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• nzyme
moto-moi schreef op 12 januari 2004 @ 21:26:
t.net ? Dat heeft niets met GoT te maken kwa registratievoorwaarden en dergelijke
Ooooooooooow, en ik maar denken dat we 1 grote familie zijn ! :?

| Hardcore - Terror |

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

kommop, de echte twiekert ken wel zonder Hotmail!

offtopic:
Een goede vriend uit de UK met z'n eigen Mailserver is ook nooit weg natuurlijk :*)

[ Voor 53% gewijzigd door RSpliet op 12-01-2004 21:32 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 08:14

tweakerbee

dus..?

Er bestaat ook "one-time" e-mail services op internet. Of t.net deze ook weert weet ik niet. Je kunt deze dan (1-malig) laten forwarden naar je hotmail account.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Mailpuppy is gratiZ en die kan je gewoon op GoT/T.net gebruiken @ www.mailpuppy.com :)

• nzyme
dan reg ik daar maar s ff (wat een load aan replys in no time zeg!)

| Hardcore - Terror |

• nzyme
werkt dus niet

edit:
had edit moeten zijn sry

welke gratiz mail mag ik WEL gebruiken dan?

[ Voor 104% gewijzigd door nzyme op 12-01-2004 21:33 ]

| Hardcore - Terror |

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hotmail en consorte staan op de blacklist van mailadressen omdat deze erg gemakkelijk te misbruiken zijn om te kloontjes aan te maken. Deze werden meestal gebruikt om te kloten in de Shop Survey en users die niet meer welkom zijn op de frontpage cq. het forum. Overigens zijn de blacklists van zowel de frontpage als het forum gelijk. Als je je wilt registreren dan kan je tijdelijk wel het mailaccount van je provider gebruiken, om na het inloggen van mailadres te veranderen. Registreren met een blacklisted mailprovider gaat niet, maar je er wel gebruik van maken.
Hellraizer schreef op 12 januari 2004 @ 21:29:
dan reg ik daar maar s ff (wat een load aan replys in no time zeg!)
Tja, dat krijg je in Lieve Adjes :{ :P.
Pagina: 1