Toon posts:

bes wel ziekelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw mobo gekocht gewoon alles geinstalleerd. Ook een netwerkkaart en modempie... DOET MN MODEM HET GEWOON NIET MEER. Hij belt nog wel gewoon in naar Hetnet(bes snel vin ik) maar als ie dan bij wachtwoord kontroleren aankomt zegt ie meteen kan geen verbinding maken...

Volgens mij moet er toch in je Configuratiescherm bij netwerk ook je modem als adapter staan want je moet ICP/TCP hebben??? Bij mij staat daar nu alleen me Netwerkadapter en wat andere dingetjes maar NIX van me modem. Voordat ik me comp. formatte sotnd er wel een modem..

Need some help.

(is het eigelijk duidelijk?)

Ow ja me nieuwe mobo: Abit be6II

dunno of dat boeit n.l

Verwijderd

om maar ff lame te doen: heb je al 'ns geprobeerd de drivers opnieuw te installeren, en geeft ie misschien conflicten bij apparaatbeheer? :)

Greetz,

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-08 23:33
zorg ervoor dat je externe toegangsadapter geinstalleerd is en dat ervoor die externe toegangsadapter ook het tcp/ip protocol geinstalleerd is, het lijkt me stug dat U modem kapot is aangezien hij wel belt....

Verwijderd

Topicstarter
Sliacoid: bes lame ja :) , drivers heb ik al paar x opnieuw geinstalleerd, en er zijn ook geen conflicten bij apparaatbeheer.

Faceman: Hoe bedoel je dat de externe toegangsadapter geinstalleerd moet zijn??gewoon de driver installeren?

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Je modem staat niet in het lijstje van je netwerk-configuratie, dat gebeurd zowieso niet. Je modem verschijnt alleen in het apparaatbeheer in de systeemeigenschappen onder 'modem' en in je control-panel onder 'modems'

Om te zien of je modem uberhaupt goede respons geeft ga je naar het control-panel naar modems, dubbelklik daarop en ga naar de tap 'diagnostics' (ik heb Engelse Windows-versie, dus moet jezelf de Nederlandse termen opzoeken voor alle termen)
Klik dan op de Com-poort waar je modem achter staat en dan op 'meer info'
Nu verschijnt als het goed is alle info over je modem.
Gebeurt dat niet dan krijg je zoiets als 'geen info beschikbaar' Dit betekent dat je modem niet goed geinstalleerd is en zul je dat opnieuw moeten doen.

Verder heb je voor je internet altijd een externe toegangsadapter nodig die je in je netwerk-configuratie installeerd (mocht je de Engelse versie hebben dan heet dat die driver de Dialup-adapter )

Good luck!

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Topicstarter
Uhhhh Falocn dat is nou juist het probleem,
bij mij staat geen externe-toegangsadapter geinstallerd in me netwerk-configuratie en ik zou nie weten hoe ik die daar kan krijgen.
Druk ik op toevoegen en dan op adapter dan staat mijn modem er nie bij. en als ik dan diskette doe voor mn driver aan te geven zegt ie dat ie daar nix kan vinden.

Me modem respond wel gewoon als ik dat ene doe wat je zegt.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

dit is duidelijk een probleem met je instelling bij de 'Het Net' verbinding.
probeer nog een om het net te installeren.
(of heb je dat ook al een paar keer gedaan)

er zijn gewoon een paar instellingen van de verbinding niet goed

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

je externe toegang installeer je door windows setup opnieuw te draaien vanuit je software menu , als je dat noig niet gedaan hebt zal je nooit verbinding kunnen maken!

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
Kdan!!!
Dit berichtje komt van me eige comp. me vebinding doet het.

Thanx voor alle replies.
Special Thanx voor Jellyshock....

Heel vaag want verbinding was dus al geinstalleerd. Toen heb ik het maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd nu doet ie het! :) :)
Pagina: 1