iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Zolang de temperatuur een beetje netjes blijft kan het geen kwaad de snelheid optimaal te houden..
Wanneer je geen problemen ondervindt in 2D of 3D zou ik de settings gewoon met rust laten..
Wanneer je geen problemen ondervindt in 2D of 3D zou ik de settings gewoon met rust laten..
Klein kickje ...
Vooral de vraag of dat 't kwaad kan steeds te moeten wisselen tssn verschillende frequenties...
Vooral de vraag of dat 't kwaad kan steeds te moeten wisselen tssn verschillende frequenties...
Steeds? Tenzij je hobby het opstarten en weer afsluiten van 3D spellen is valt dat wel mee denk ik 
Geheugensnelheid komt trouwens in 2D goed van pas in applicaties als Photoshop (en ook als je hoge resoluties in 32bit draait op je desktop, zoals 1600/1200+)
Geheugensnelheid komt trouwens in 2D goed van pas in applicaties als Photoshop (en ook als je hoge resoluties in 32bit draait op je desktop, zoals 1600/1200+)
Verwijderd
Kan jij me je BIOS van je kaart mailen?shaidar schreef op 12 januari 2004 @ 20:53:
Na installatie van coolbits.reg kan ik in de display properties de snelheid van m'n kaart regelen, voor 2D en voor 3D
Of is het net slecht dat er steeds tssn verschillende snelheden moet verwisseld worden (2D mode en 3D mode)
Heeft er hier iemand ervaring mee? Of laat ik liefst die settings met rust?
Zie mij post hoe en waarom :-)
Start van Website met verel Geforce FX BIOS Files...
Ik ben namelijk met een guide bezig.
Dank je wel,
Phyro
Rebooten ofwa??? Nog iets???

Biosje komt eraan
Biosje komt eraan
Verwijderd
Dank je wel!!!
Daarmee ben ik weer wat verder in mijn BIOSen :-)
Nu wordt het tijd om verder te werken aan layout van site :-)
Pagina: 1