Oke ik zal het uitgebreid uitleggen.
Ik heb apache geintstaleerd geen probleem.
Ik heb PhP geinstaleerd geen probleem
Ik heb Mysql geinstaleerd geen probleem
Ik Heb Perl geinstaleerd geen probleem
Daarna Phpmyadmin ook geen probleem dit alles op local host.
Alle test doorlopen loopt als gesmeerd.
Nu wil ik alles op port 9680 draaien dat is me geadviseerd dus alles omgezet
Eigen pagina's en dergelijke kan ik allemaal opvragen alleen Phpmyadmin wil op dit punt totaal niks meer.6 vrienden van mij kunnen overal op komen van buiten af
maar ook hier stopt phpmyadmin 4 van mijn vrienden kunnen helemaal er niet opkomen doe ik iets nu goed fout ligt het aan mijn router etech RTBR03 of is de port niet goed.
En ik probeer hier heel serieus over te praten want ik snap het niet meer en mijn vrienden ook niet.
Ik heb stuk voor stuk alle handleidingen voor mij liggen de ene zegt zus en de andere zegt zo.
Met vriendelijke groet
The MatrixRAV
Ik heb apache geintstaleerd geen probleem.
Ik heb PhP geinstaleerd geen probleem
Ik heb Mysql geinstaleerd geen probleem
Ik Heb Perl geinstaleerd geen probleem
Daarna Phpmyadmin ook geen probleem dit alles op local host.
Alle test doorlopen loopt als gesmeerd.
Nu wil ik alles op port 9680 draaien dat is me geadviseerd dus alles omgezet
Eigen pagina's en dergelijke kan ik allemaal opvragen alleen Phpmyadmin wil op dit punt totaal niks meer.6 vrienden van mij kunnen overal op komen van buiten af
maar ook hier stopt phpmyadmin 4 van mijn vrienden kunnen helemaal er niet opkomen doe ik iets nu goed fout ligt het aan mijn router etech RTBR03 of is de port niet goed.
En ik probeer hier heel serieus over te praten want ik snap het niet meer en mijn vrienden ook niet.
Ik heb stuk voor stuk alle handleidingen voor mij liggen de ene zegt zus en de andere zegt zo.
Met vriendelijke groet
The MatrixRAV