Toon posts:

Suggesties ivm met PC gevraagd!!??!! (TY)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K7 thunderbird 1000MHz, Sockel A, 100MHz FSB
AMD-SOCKEL A KÜHLER, kugelgelagert, bis 1000MHz
ABIT KT7, Sockel A, bis 1000MHz, 200MHz FSB, ATX
128MB-SDRAM, PC-133, 7ns, OEM
52.x CREATIVE, IDE
gewoon toetsenbord
SEAGATE ST320430A, U-DMA-66, 7200 U/min
DESIGN 656-300, 300 Watt Netzteil, ATX
CREATIVE 3D BLASTER, GeForce 2 GTS- Chip, DDR-RAM, retail
LG CSD990DE, 96kHz
SOUNDBLASTER LIVE PLAYER 1024, PCI, bulk
100 Watt TYPHOON, aktiv

Eerst zou ik willen vragen of dit een mogelijk configuratie is?? En zijn er enige suggesties ivm met ander mobo of videokaart of eender wat??!! Het moet wel ongeveer dezelfde prijs hebben, mag wel een paar K duurder liever goedkoper ;).
En dit alles is voor zo een 3250 gulden. Is dit een goede prijs?? Of niet??

Dank U!

-M-

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Tja, dit is een mogelijke configuratie. Klinkt wel een beetje Duits, maar goed.

Prijs is niet heel erg vervelend. Alhoewel, ik heb ff de monitor gemist. Zit er zeker niet bij :?

Alleen, waarom nou altijd een TBird op 1GHz, waarom niet een Duron 800@1.1 :? Veel goedkoper en nog sneller ook :)
Daar ben je toch tweaker voor :? :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Idd, T-bird 1Ghz is zonde van je geld, koop een duron 800 of als j perse en tbird wil 800/900 dan zit je al op een veel lagere prijs :) En die LG monitor is een goede keuze, keb em zelf op de HCC gekocht voor F750,- en hij bevalt me uitstekend. Let wel: tis geen platte beeldbuis, gewoob BOL maar daar wen je snel genoeg aan :)

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Neem wel een andere cdrom speler. Een Asus doet het wel goed. Zelf heb ik vorige week mijn defecte creative ingeruild voor een Asus 40x.

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 15:33 schreef GarBaGe het volgende:
Tja, dit is een mogelijke configuratie. Klinkt wel een beetje Duits, maar goed.

Prijs is niet heel erg vervelend. Alhoewel, ik heb ff de monitor gemist. Zit er zeker niet bij :?

Alleen, waarom nou altijd een TBird op 1GHz, waarom niet een Duron 800@1.1 :? Veel goedkoper en nog sneller ook :)
Daar ben je toch tweaker voor :? :)
Die Tbird kost nog maar 609 piek :) en die Duron kost 280. Zou ik zelf toch ook voor die Tbird gaan, voor die 300 piek verschil boeiend :)

Goh kijk in de pricewatch kostie nog maar 609 :)

Verwijderd

Kazuka heeft met 1 ding in ieder geval flink gelijk!

Die thunderbird.....waarom wil iedereen toch zo'n thunder ding..??
Mijn vrienden wilden ook niet luisteren en ik kom ze voorbij met mijn duron 800 op alle fronten.....en voor 300,- minder ook...

Maar over die monitor......LG is leuk...maar kijk ook eens naar de dynaflat 17" van samsung.....flat screen .24 dot pitch!!! voor 739,- (is de laagste die ik heb gezien)

succes

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
evt ibm schijf
deskstar 75 gxp

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle suggesties al!!
Ik zal zeker eens denken over een duron of Thunderbid,
maar als ik Duron 800 neem wat moet ik dan doen om die op 1.1GHZ te krijgen, welke fans?? en welk Mobo is dan het beste voor hem zo ver te krijgen want dat is wel 300MHZ overclocken he!! Welke multiplier en fps is dat dan??
Ik ga het toch bij een 19" houden en Cdrom ja dat kan ik nog zien als ik in de shop ben.
Maar wie is het eens met dat van duron??

Verwijderd

Kijk ook ff op deze site:

http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKJ793827KL411633

Hier heb ik mijn oude PC te koop gezet, misschien is het wat voor je ;), suc6!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Geen RAID? Geen DVD?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod, toch liever niet :)).
Oh ja, nog een vraagje wat zijn de oc mogelijkheden van Tbird??? en wat heb ik dan nodig voor fans en dergelijke??

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
OK, laat maar. Neem maar een TBird.
Alsof f 300,- geen verschil is. Dat is het dubbele... Neem een Duron 700, ipv 800 en je hebt een gratis mobo voor dat verschil...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 16:01 schreef GarBaGe het volgende:
OK, laat maar. Neem maar een TBird.
Alsof f 300,- geen verschil is. Dat is het dubbele... Neem een Duron 700, ipv 800 en je hebt een gratis mobo voor dat verschil...
Jah das ook weer zo, maar voor mij zou dat geeb verschil zijn. Maar je moet kijken wat je te besteden hebt. Als het hem nix uitmaakt die 300piek. Waarom dan voor die Duron gaan. Maar die 1ghz tbird loopt ook wel op 1150 met wat inspanning. En dan ben je toch weer stuk sneller dan een duron. TIs maar wat je er voor overhebt. En de kans bestaat ook nog dat ie een slechte duron heeft die niet eens verder wil komen dan 950 en dat zou wel erg zuur zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de informatie!!
Ik denk zelf dat 3.2k gulden voor een Tbird 1ghz met alles erop en eraan wel eendegelijke prijs is dus ik ga hem mij kopen binnen 2 weken en wie weet is ie dan weer 200 gulden goedkoper ;).
Pagina: 1