Toon posts:

Teac dvd+rw dv-w58e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ipv een 4-speed brander is er in mijn dell pc afgelopen pc blijkaar een 8 speed brander geleverd, zie de titel. Echter schijnen hiermee problemen te zijn met dvd+r.
Zojuist een Nashua dvd+r geprobeerd maar al snel een schrijffout....zijn er mensen hier die dezelfde drive hebben? hij schijnt alleen in dell-pc's te zitten....Firmware is nog niet beschikbaar.

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Probeer eens wat duurdere en betere kwaliteit DVD+R schijfjes dan. Je kan een drive niet afschrijven omdat hij zeer cheape media niet goed brand. En waar baseer je het op dat hij problemen zou hebben? Heb je meer mensen hierover gehoord en heb je al meerdere merken DVD+R's geprobeerd? Ik ken namelijk iemand die deze drive heeft, maar hij is nu niet in staat om het te testen. (ook een Dell)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nashua... ah... ach ja. Zoals Sperenvanger al zegt, het is troep op hogere snelheden en in sommige gevallen zelf op lage snelheden!

Mam-E, dat spul moet je kopen, mooi goed spul. 4x media ervan natuurlijk!

Heb zelf van Mam-E dus een stuk of 50 gekocht ( ja ja ) en moet zeggen, kwaliteit is ..perfect!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
heb al effe een arita van iemand gehad.
Op een forum voor dell staan een reeks meldingen van mensen die problemen hebben met branden.
Ik wist niet of nashua goedkoop is.
Ik ga in iedergeval nog wel ook 4 speed testen.
Probleem is beetje dat nero de drive nog niet ondersteund waardoor simulatie voor het schrijven niet mogelijk is onder andere. Ook is het selecteren van schrijfsnelheid niet mogelijk (nog).
Alcohol 120% ondersteunt de drive wel lees ik op de site.
Dus ga maar eens proberen om een image te maken van data via nero en vervolgens deze image te branden met alcohol 120%.