sinds enkele dagen zit ik met een vervelend probleem. mijn pc is een paar dagen binnen geweest voor reparatie (weer handenvol geld uitgegeven voor dingen die ik zelf had kunnen maken) en sindsdien zit het netwerk volledig in de soep. eenmaal de pc terug op mijn bureau ben ik begonnen met het instellen van een thuisnetwerk. ik stel de werkgroep-naam in op dezelfde als bij op de pc van mijn vader, klik een paar keer op "volgende" en hups klaar. dan ga ik naar "netwerklocaties" en klik op "zoeken naar computers in werkgroepen". Vroeger kreeg ik dan mooi een lijstje met alle pc's in het huis maar nu komt er een foutmelding met de tekst dat ik "mogelijk de juiste machtigingen niet heb en contact moet opnemen met de netwerkbeheerder". Als ik de pc van mijn vader zoek, komt mijn pc er wel staan maar kan er geen verbinding gelegd worden, alweer door de ontbrekende machtigingen. Raar, aangezien ik vroeger maar gewoon de "wizard netwerken" moest uitvoeren op de verschillende pc's om het te laten werken. We loggen beide in als beheerder en draaien beide Win XP
Alvast bedankt
PS : Pingen gaat dus wel heb ik zojuist gemerkt
Alvast bedankt
PS : Pingen gaat dus wel heb ik zojuist gemerkt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 20:29 ]