Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Jezus Christus, heilige moeder gods, bid voor ons.....
smeer er gewoon op - is het niet genoeg of goed doe het overnieuw - is het wel genoeg of goed dan hoef je het nietmeer overnieuw te doen!
ga er toch gewoon voor - als je nog niet durft ga er dan nog een nachtje over slapen en sprokkel wat moed bijmekaar!!!
NO MORE!!!!
smeer er gewoon op - is het niet genoeg of goed doe het overnieuw - is het wel genoeg of goed dan hoef je het nietmeer overnieuw te doen!
ga er toch gewoon voor - als je nog niet durft ga er dan nog een nachtje over slapen en sprokkel wat moed bijmekaar!!!
NO MORE!!!!
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
Verwijderd
'k had ze een keer allemaal verbonden,
de multiplier kon 'k niet veranderen,
maar de boel bleef heel
de multiplier kon 'k niet veranderen,
maar de boel bleef heel
De potlood streepjes mogen elkaar inderdaad niet raken. Ik weet niet precies wat er gebeurt als die streepjes elkaar WEL aanraken, ik heb de gok maar niet genomen en gewoon de streepjes goed gezet 
Je moet vooral tussen de twee stipjes goed met je potlood heen en weer gaan.
Ik had pas bij de tweede keer streepjes trekken m'n streepjes goed staan.
De eerste keer miste ik een paar multipliers (x,5 multipliers). Tweede keer dus wat beter tussen de stipjes geklodderd (desondanks toch niet zo, dat de streepjes elkaar aanraakten
) en plots deden m'n x,5 multipliers ook mee. Draai nu op 9,5x100, wordt nog wel meer, maar eerst betere koeling.
Dus.
Je moet vooral tussen de twee stipjes goed met je potlood heen en weer gaan.
Ik had pas bij de tweede keer streepjes trekken m'n streepjes goed staan.
De eerste keer miste ik een paar multipliers (x,5 multipliers). Tweede keer dus wat beter tussen de stipjes geklodderd (desondanks toch niet zo, dat de streepjes elkaar aanraakten
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Dank voor de NUTTIGE reacties.. dat nutteloze gelul in de ruimte had niet gehoeven..als je niets zinnigs te melden hebt, reageer dan ook niet.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
waarom niet?
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
En welke reacties waren dan wel nuttig? Bedenk goed wat je zegt, ik weet waar je huis woontOp maandag 11 december 2000 15:57 schreef tazzman het volgende:
Dank voor de NUTTIGE reacties.. dat nutteloze gelul in de ruimte had niet gehoeven..als je niets zinnigs te melden hebt, reageer dan ook niet.
Dus.
Nou omdat ik er niet veel wijzer van word...enneuh dat was geloof ik wel de bedoeling 
Ik durf wel, ik wil gewoon ff zeker weten dat ik het zus en zo wil doen.. ik wil namelijk mijn koeler er niet nog es afhalen als ie er opzit.. ivm afbrekende stukjes core etc.
Ik durf wel, ik wil gewoon ff zeker weten dat ik het zus en zo wil doen.. ik wil namelijk mijn koeler er niet nog es afhalen als ie er opzit.. ivm afbrekende stukjes core etc.
just paint...doet ie het dan doet ie het... doet ie het niet dan doet ie het niet..
ik heb mijn duron er zo'n 10 keer uit gehad en overgekleurd voordat ie het weer deed.
)
ik heb mijn duron er zo'n 10 keer uit gehad en overgekleurd voordat ie het weer deed.
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Nu ga je wel erg ver hoor! Gebruik de search!!!!
huh...gewoon kleuren man...connect the dots
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Ik heb een HB potlood gebruikt, maar ik denk dat 2B ook wel gaat, alleen moet je dan oppassen dat de lijntjes elkaar niet raken, de kans is bij gebruik van 2B groter dan bij HB. Nou en dan gewoon de bruggetjes de volle laag geven, en dan maar kijken of het werkt,
bij mij werkte het in 1 keer. Dus moet het bij anderen zeker goed te doen zijn
bij mij werkte het in 1 keer. Dus moet het bij anderen zeker goed te doen zijn
Guide,
Je weet waar mijn huis woont?!
Mijn huis is geen levend iets hoor.. als jij nou es die schimmel van je muren af zou krabben dan zou je ook zien dat je huis niet leeft..

Nog altijd bij die IT club met de 3 letters? Wanneer is de grote presentatie dag?
Je weet waar mijn huis woont?!
Nog altijd bij die IT club met de 3 letters? Wanneer is de grote presentatie dag?
Als alles goed gaat (dus niet hoe ik nu bezig ben hehehe) komt die afstudeerpresentatie op 16 februari.Op maandag 11 december 2000 16:21 schreef tazzman het volgende:
Je weet waar mijn huis woont?!![]()
Mijn huis is geen levend iets hoor.. als jij nou es die schimmel van je muren af zou krabben dan zou je ook zien dat je huis niet leeft..
![]()
En wat die schimmel betreft.... mijn schimmelkamer heeft tenminste een dikke internetverbinding
Dus.
Pagina: 1