Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Linux CS Bots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft een van jullie een bot onder linux aan de praat gekregen en zo ja welke?

Heb nu een dedicated linux servertje in mijn lan draaien, alleen in je remi is ook zo alleen :)

Verwijderd

Topicstarter
kom op niemand?

er is toch nog wel een gek met mij >:)

[Zpellink]

Verwijderd

Topicstarter
Nouja dan help ik mezelf wel weer ff omhoog :(

Plz dudes help me out, want ik worde helemaal.... |:(

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm heb je dan geen dual boot er op dan ofzo. 1tje win98(me) en de andere linux
k HL server gaat sneller onder linux
maar als je op een lan zit zijn er toch wel meer mensen die CS willen spelen
en btw wil er niemand FLF doen dan is een nieuwe MOD is best wel cool
Front Line Force
kan je op fileplanet downloaden

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
nee het is een veredelde proxy server in mijn "thuis" netwerkje. Kon voor een schappelijk prijsje mijn 486 upgraden naar een p2-400 en wilde er nu een beetje mee gaan klooien....
maar voor zover ik het begrijp zijn er dus GEEN bots voor de linux dedicated :?

wel een beetje jammer, want in je remi heb je er geen reet aan zo :( (en sorry dudes, zit achter een kazehemah lijntje dus kan ook geen dedi internet server opzetten :( )

mocht iemand nog een briljant id weten, vertel vertel :9

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 11 december 2000 21:24 schreef IceFlame het volgende:
nee het is een veredelde proxy server in mijn "thuis" netwerkje. Kon voor een schappelijk prijsje mijn 486 upgraden naar een p2-400 en wilde er nu een beetje mee gaan klooien....
maar voor zover ik het begrijp zijn er dus GEEN bots voor de linux dedicated :?

wel een beetje jammer, want in je remi heb je er geen reet aan zo :( (en sorry dudes, zit achter een kazehemah lijntje dus kan ook geen dedi internet server opzetten :( )

mocht iemand nog een briljant id weten, vertel vertel :9
hmmm kijk maar ff op www.fileplanet.com
daar staan een paar bots op, ook domme bots die alleen lopen, is leuk om tesnipen (teerwel ik snipers haat) ik speel dan wel TFC maar je kan ze zelf laten komen onder je eigen log in, dus als je client ben

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1