hallo, ik heb een probleempje met de setup van windows xp pro...
als ik m wil installeren met backup cd, start ten eerste de setup niet vanzelf maar gaat ie de computer gewoon opstarten met cd ondersteuning, vervolgens typ ik dus setup en zegt ie dat het bestand niet kan worden geopend in dos-mode...
windows 98 heb ik ook al geprobeerd te installeren en dan xp eroverheen, maar windows 98 doet t ook niet, daar krijg ik een blauw scherm met allemaal meldingen en gaat ook niet verder met de setup daarna... de originele cd van xp doet t niet meer trouwus, want zitte diepe krassen op :(:(
de pc is op een tv aangesloten, ik weet niet of dat wat met 98 te maken heeft, dat die dat niet ondersteunt ofzo
, maar hoe maak ik anders een goede backup cd waarmee ik dus gewoon de setup voor me krijg en verder geen gezeik drmee krijg, zoals dat ie weer geen bestanden kan kopieren ofzo (had ik met het originele cdtje nameluk)
er zit trouwus in een :
- asus p4pe moederbord
- pentium 4 1.8 ghz (256 kb, 400 mhz fsb)
- 256 mb ddr 333
- Asus Geforce 4 ti 4200 128 mb
- 80 gb harde schijf
- 40x cd speler van philips
- 8x/4x/32x cd brander van plextor
- inwin kast met 350 watt voeding
ik hoop dat iemand weet wat hier nou de reden van is....
hij moet volgende week weg, wegens aanschaf scooter
als ik m wil installeren met backup cd, start ten eerste de setup niet vanzelf maar gaat ie de computer gewoon opstarten met cd ondersteuning, vervolgens typ ik dus setup en zegt ie dat het bestand niet kan worden geopend in dos-mode...
windows 98 heb ik ook al geprobeerd te installeren en dan xp eroverheen, maar windows 98 doet t ook niet, daar krijg ik een blauw scherm met allemaal meldingen en gaat ook niet verder met de setup daarna... de originele cd van xp doet t niet meer trouwus, want zitte diepe krassen op :(:(
de pc is op een tv aangesloten, ik weet niet of dat wat met 98 te maken heeft, dat die dat niet ondersteunt ofzo
er zit trouwus in een :
- asus p4pe moederbord
- pentium 4 1.8 ghz (256 kb, 400 mhz fsb)
- 256 mb ddr 333
- Asus Geforce 4 ti 4200 128 mb
- 80 gb harde schijf
- 40x cd speler van philips
- 8x/4x/32x cd brander van plextor
- inwin kast met 350 watt voeding
ik hoop dat iemand weet wat hier nou de reden van is....
hij moet volgende week weg, wegens aanschaf scooter