Is een lastige opgave om dit allemaal nog een beetje overzichtelijk weer te geven, maar ik doe mijn best
quote:
Maar ja, nu zit ik alleen nog maar naar de "expertise" van de supermodders aan te kijken.......
----
Nog een losse opmerking van jouw persoonlijke beleving?
----
Nee, dit is geen losse opmerking, zullen we eens kijken naar het bovenste modverzoek?
1 -> 3 (vroegah pikte ik offtopic in een subdraad niet)
Het volgende antwoord waarmee inzichtelijk wordt gemaakt wat de nieuwe extreme mogelijkheden kunnen zijn en met een fantastisch voorbeeld ter illustratie, daarvan wordt gevraagd of er een "overbodig" kan worden gegeven.
Gepost door Eliza - zaterdag 10 januari 2004 - 09:54 Score: 0 (Overbodig)
Ja of je kijkt een vette dvd rip op je pda in 320*240
Direct daaronder wordt er gevraagd of er een waarde van 1 naar 3 inzichtvol kan worden gemod

1 -> 3 (vroegah pikte ik offtopic in een subdraad niet)
Als je dan naar zijn bijdrage kijkt, het is een reactie op mark_unix die vindt dat je beter een hele kleine memorystick kan kopen samen met een 15 GIG iPod, dan heb ik het idee dat deze mod van 1 naar 3 inzichtvol niet geheel terecht is.
Het stukje van ZiGi_SalvbLaK is wel aardig om te zien wat hij er van vindt, maar het is en (een beetje) vaag en tegenstrijdig (niet klooien met 10 foto's -- maar wel met meer foto's die je dan naar een pc moet versturen). Zeker niet inzichtvol 3 wat er wordt voorgesteld.
1 -> -1 Wederom een smiley die het compleet verkloot
Op het hele lange stuk van EdwinSchaap reageert w-k-pieter met een Amen, dat is nog enigszins grappig, de rest slaat nergens op (dat het zo verrotte duur is) maar om daar nou een -1 van te maken
// Zie dat er later een 0 van is gemaakt, dat komt meer in de buurt, maar volgens mij vindt w-k-pieter het gewoon jammer dat hij het nog niet kan betalen, er is alleen geen

smiley

//
De rest vam de modverzoeken zal ik verder niet beoordelen, maar ik vond ze iig vreemd genoeg om er hier over te beginnen.....
Ben echt wel blij dat er super wordt gemodereerd (mijn schouderklopjes terug

), maar als de bezoekers iets waarderen en je gaat zo'n reactie _2_ punten omhoog of omlaag modden dan kan er ergens iets niet kloppen. Maar het gaat me nou ook weer net te ver om deze modverzoeken te gaan lopen modereren

Het gekke is dat me nog niet eerder zulke "vreemde" supermods waren opgevallen als de supermods op deze bladzijde.