Ik heb mijn computer opengemaakt en wat aanpassingen vericht. Harde schijven verplaatst, alles onstoft, alles uit elkaar gehaald en bij de temperatuurgestuurde fan van mijn cpu koeler de weerstand die op warmte werkt weggehaald en de draadjes gewoon aan elkaar gesoldeerd. Dus alles weer in elkaar gezet, doe mijn computer aan, alles begint te draaien en geluid te maken. Tot nu toe alles normaal
Alleen krijg ik geen beeld. Het lampje dat de harde schijf in werking is blijft ook de hele tijd branden. Ook krijg ik geen beeld. Ik snap niet waarom hij niet werkt. Alle ventilatoren werken. Als ik zo min mogelijk aansluit (harde schijf, cd-rom alles eraf) werkt hij nog steeds niet en geeft hij geen beeld.
Geheugen ook al een keer omgewisselt en alle PCI kaarten eruit gesloopt. Allemaal hetzelfde. Ik weet niet waaraan het kan liggen.
Mijn systeem:
Abit KR7A-RAID
AMD Athlon XP 1800+
2 x 512 DDR 266 Mhz
Leadtek GeForce 4 Ti-4400 128 DDR
2 x 40 GB Maxtor in RAID 0
400 watt Q-Tec voeding
Wat PCI gevallen en CD-ROM
Alles werkte hiervoor nog wel, het enige verschil is dat ik de floppy weggehaald heb, als ik deze weer aansluit haalt het ook niks uit.
Mijn systeem:
Abit KR7A-RAID
AMD Athlon XP 1800+
2 x 512 DDR 266 Mhz
Leadtek GeForce 4 Ti-4400 128 DDR
2 x 40 GB Maxtor in RAID 0
400 watt Q-Tec voeding
Wat PCI gevallen en CD-ROM
Alles werkte hiervoor nog wel, het enige verschil is dat ik de floppy weggehaald heb, als ik deze weer aansluit haalt het ook niks uit.