Toon posts:

Hardware & Duitse webwinkels: Ervaringen & info

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil graag weer nieuwe harde waren inslaan en zie steeds vaker Duitse webwinkels in de pricewatch voorkomen vanwege de aantrekkelijk geprijsde hardware aldaar. Ik vroeg me af hoe het nou eigenlijk in zijn geheel zit:

- Wat zijn de beter Duitse webwinkels?
- Hoe zit het met het bestellen? (betaalmogelijkheden enz.)
- Levertijden? (snel, langzaam en worden de beloofde levertijden uberhaupt nagekomen)
- Hoe zit het met de service bij deze winkels? (heb over het algemeen alleen duitse teksten voorgeschoteld gekregen en mijn duits is niet al te best).
- Garantie? Hoe snel wordt het probleem afgehandeld?

Ik heb in de search ff snel gezocht, niks concreets zo tegengekomen. Dus ik wilde ff de duitse concurrentie aan de hand van deze topic ff goed aan de kaak stellen. Lijkt me wel handig, vooral met de leuk geprijsde hardware :*)

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

ff kick, lijkt me ook wel interessant om te weten

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 11:15

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb een anderhalf jaar geleden een aantal dingen gekocht bij Listan. Dit op aanraden van een Duitse oud-collega.

Listan verzend gewoon naar het buitenland en de betaling heb ik toen gewoon gedaan via een overboeking naar hun Duitse rekening. Helemaal niet ingewikkeld.

De levertijd was perfect; ik ontving een mailtje van ze dat het geld binnen was en 3 dagen later stond de postbode aan de deur! Ik ken Nederlandse webshops die dat niet eens halen. ;)

Het enige grote nadeel is dat je bij een Duitse webshop wel gelijk voor redelijk grote bedragen moet gaan bestellen omdat de verzendkosten vrij hoog liggen (€ 14,50 in mijn geval). :)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

Heb een tijd geleden eens wat Papst fans besteld bij Aconto.de, dat ging echt geweldig. Zo gewledig zelfs, dat ik geeneens hoefde te betalen aan de postbode. :o. Pas na 6 maanden kreeg ik een briefje of ik nog een keer wilde gaan betalen.

Maar goed, dat terzijden, prima shop en uitgebreid assortiment.

Verwijderd

Hiervoor hebben we de shopsurveyop de frontpage: http://www.tweakers.net/shopsurvey Daar staan ook Duitse bedrijven in, ook met beoordeling. Check dan gelijk ook de PriceWatch, daar kun je nl. gelijk je product naar keuze vinden: http://www.tweakers.net/pricewatch

Dit topic is gesloten.