• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:38

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Hoi, Ik wil met mijn Acer n10 op het internet via mijn telefoon.
Nu heb ik onder settings->Connections opgegeven dat ik via de infrarood wil inbellen. Dit werkt allemaal goed en mijn telefoon ontvangt ook het nummer en gaat bellen. Alleen zit ik met het probleem dat het nummer niet goed is.

Als ik alles opgeef dus landnummer, areacode, en telefoonnummer. Dan staat er in het hoofdscherm dat het telefoon nummer +31 (6760) ***** is. Alleen zodra ik ga bellen dan gaat die bellen naar 9,011,31 6760 ***** .

Mijn vraag is dan dus ook waar komen die 9,011, vandaan ??? Ik heb alle settings nagelopen maar waar die dat vandaan haalt is en blijft mij een raadsel. Is er iemand die dit probleem ook en een oplossing weet ?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Je kan het beste alles leeg laten incl landnummer. Bij het hoofd nummer vul je gewoon het complete nummer in incl +31xxxx. Je laat je pda dan ook alleen het hoofdnummer bellen. Dat moet werken.

[ Voor 58% gewijzigd door MaDLiVe op 13-01-2004 01:13 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

Nitai

Live the life you love.

op Pocketpc-club.nl had ik het antwoord. Het is namelijk afhankelijk van je gsm en gsm provider e.d. Er is een topic alle instellingen van alle providers icm gsm's worden gepost. Welk OS heb je? 2002 of 2003?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ik heb als OS 2002.
Als ik het landnummer en area code leeg laat. Dan komt er als je weer gaat kijken in die velden een 1 als country code en de area code is dan 425. Dus leeg laten werkt volgens mij dan ook niet.

edit:
Oke even zoals Nitai zei gezocht op pocketpcclub.nl En gevonden. Voor mensen met het zelfde probleem: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=1201

Hier staat het antwoord.

[ Voor 31% gewijzigd door TwoR op 13-01-2004 09:57 ]

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:54
Netnummer 6760 is alleen beschikbaar vanuit NL.
Ben je in het buitenland, dan kun je hier niet naar bellen !!
Dus wil je dat wel, dan moet je een ander (gewoon) nummer bellen of internationale nummers bellen.

let the past be the past.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het forum van Pocketpc-club heeft ook veel tips mocht je willen gprs'en met je telefoon en abo..... ook via infrarood en bluetooth te doen :) ben helaas nog steeds aan et wachten op m'n bluetooth CFje... :(

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Het belangrijkste is dat je de dialing patterns insteld.
Ik adviseer je inderdaad ook om op pocketpc-club.nl te kijken in de forums. Daar staat een hele hoop informatie en kun je ook je specifieke vragen kwijt over instellingen, problemen, etc. met je pocket pc.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Oke het is allemaal gelukt maar toch nog even een kick.

Als ik inbel maakt mijn PDA op een gegeven moment het geluid dat de verbinding met inet gelegt is maar dan geeft ie aan dat hij de pagina niet kan vinden. Ook met MSN kan ik niet inloggen. Iemand hier ook nog ideeen over?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

moet je even je settings checken van Internet Explorer en kijken of hij wel die verbinding gebruikt. Verder moet je ook er voor zorgen dat je Acer niet aangesloten staat op je pc... werkt bij mij uitstekend! heb je je mail al geprobeerd?

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
meel werkt ook niet.
Hij gebruikt de goede settings want zodra ik de exploren open dan gaat die verbinding maken. Hij is niet aangesloten aan de PC.
Pagina: 1