Vervaldatum domeinregistratie

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020
Ik zit te wachten op het vervallen van een domeinnaam, om hem daarna zelf te registreren.... >:) :P
Heeft iemand enig idee hoe ik achter de vervaldatum kan komen van het domein?

Het gaat trouwens om een .nl domein. Bij www.sidn.nl krijg ik alleen info over de contactpersonen en de 'vanaf' registratiedatum.

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

whois?

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 01:36

C0nscious

Mysteryman.

stuur gewoon een mailtje naar de NIC, die helpen je wel. buro@domain-registry.nl

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• enter.nu
Er bestaat geen vervaldatum voor een geregistreerde domeinnnaam, zolang wordt voldaan aan de bepalingen van het Reglement.

Mvrgr
-Hostmaster
Helaas niet dus.. :(

Er is ergens een site die voor je bij houdt of een domein verloopt of niet.

Ik weet de URL niet meer :'(
Ik vraag me af waar hij/zij de informatie dan vandaan haalt :?

~~ meesterprutser ~~

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
In de meeste gevallen staat dat gewoon in het WHOIS record, maar ehm, volgens mij is er een buffer, je kan een domein niet altijd gelijk registreren als de domeinnaam is verlopen, de oorspronkelijke eigenaar krijgt nog de kans om te verlengen enzo.....maar verschilt ook weer per land enzo.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ik za eerst ook te wachten op de vervaldatum van maximaal.net |:(
Nou naar anderhalf jaar ben ik dus maar verdergeggaan onder een andere naam. :(
Das maar goed ook want nu (weer een half jaar later) is ie nog steeds in handen van halfpricehosting.com

• enter.nu
Het domein waar ik op zit te wachten is al sinds '97/'98 geregged. Helaas gebruiken ze het alleen als postdomein. Zonde, ik zou er graag wat meer mee willen doen. :)

~~ meesterprutser ~~

Pagina: 1