~~ meesterprutser ~~
stuur gewoon een mailtje naar de NIC, die helpen je wel. buro@domain-registry.nl
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Helaas niet dus..Er bestaat geen vervaldatum voor een geregistreerde domeinnnaam, zolang wordt voldaan aan de bepalingen van het Reglement.
Mvrgr
-Hostmaster
Er is ergens een site die voor je bij houdt of een domein verloopt of niet.
Ik weet de URL niet meer
Ik vraag me af waar hij/zij de informatie dan vandaan haalt
~~ meesterprutser ~~
In de meeste gevallen staat dat gewoon in het WHOIS record, maar ehm, volgens mij is er een buffer, je kan een domein niet altijd gelijk registreren als de domeinnaam is verlopen, de oorspronkelijke eigenaar krijgt nog de kans om te verlengen enzo.....maar verschilt ook weer per land enzo.
Ik za eerst ook te wachten op de vervaldatum van maximaal.net 
Nou naar anderhalf jaar ben ik dus maar verdergeggaan onder een andere naam.
Das maar goed ook want nu (weer een half jaar later) is ie nog steeds in handen van halfpricehosting.com
Nou naar anderhalf jaar ben ik dus maar verdergeggaan onder een andere naam.
Das maar goed ook want nu (weer een half jaar later) is ie nog steeds in handen van halfpricehosting.com
Het domein waar ik op zit te wachten is al sinds '97/'98 geregged. Helaas gebruiken ze het alleen als postdomein. Zonde, ik zou er graag wat meer mee willen doen.
~~ meesterprutser ~~
Pagina: 1