[Activesync] Verdubbeld mail

Pagina: 1
Acties:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ben hier met een HP Ipaq 2210 pocketpc bezig met Activesync 3.7 en om de een of andere manier verdubbeld activesync de mails in de inbox, van sommige mails staan er wel 30 in de inbox.

Heb al vanalles geprobeerd, activesync al opnieuw geinstalleerd, nieuwe partnership gemaakt de mails blijven terugkomen

Heb nu Activesync 3.7.1 geinstalleerd kijken of dat beter gaat maar heb weinig hoop.

Dit alles icm met Winxp prof en outlook 2002

Kent iemand dit probleem en weet iemand nog wat tips? Ik heb de search al gebruikt maar kon niet echt iets vinden.

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

In welke inbox van je PC of Ipaq ?
Je kan in Active sync options bij email aangeven wat hij moet syncen etc.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 16:18:
In welke inbox van je PC of Ipaq ?
Je kan in Active sync options bij email aangeven wat hij moet syncen etc.
In de inbox van de pc (outlook)
Maar het onderste is niet echt het probleem, volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen

Verwijderd

Dan begrijpen we elkaar niet :) wat ik bedoel is dat je aan kunt geven wat er gesynct moet worden en hoe, mail 7 dagen bewaren, etc. etc. Het kan zijn dat je Ipaq de mailtjes tijdens het syncen van een ander formaat (datumtijd) voorziet waardoor hij doodleuk een hetzelfde mailtje kopieerd in je inbox. Anders zoek hier eens klikerderklik

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Ik snap wat je bedoelt maar dat is het niet volgens mij, ik ga ff op dat forum zoeken