Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit met een probleem, mijn mp3 cd/mp3 speler uit de oudheid ;), de riovolt sp 90 doet het niet meer goed.

het duurt heel lang voordat hij aan gaat (dat duurt sowieso nogal lang maar nu wel extreem lang :( ) en het duurt ook heel lang voordat een liedje begint.
sommige cd's speelt de speler goed af maar andere cd's speelt hij niet of 1 seconden en stopt dan en gaat weer ff verder en stopt weer enz....het is niet een specafieke cd, soms is het een cd met wma'tjes en soms met mp3'tjes en soms zelfs originele cd's

weet iemand hier de oorzaken of oorzaak van?? alvast bedankt :)

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien dat er nog wat lui op het forum van Riovolution zitten. Het officiele Rio-forum.

www.riovolution.com

Verwijderd

Topicstarter
nope staat niks over mijn probleem, eigenlijk helemaal niks over de sp 90 :(

Verwijderd

Misschien n beetje n domme oplossing he, maar ffe lens heel voorzichtig schoonmaken? Of misschien nieuw batterijen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 22:21:
Misschien n beetje n domme oplossing he, maar ffe lens heel voorzichtig schoonmaken? Of misschien nieuw batterijen?
batterijen ligt het zeker niet aan, maar lens schoonmaken kan ik wel ff proberen, liever een domme oplossing dan geen ;) , dus bedankt :)

Verwijderd

Mischien kan je een nieuwe firmware versie proberen. Hij is geloof ik niet officieel firmware upgradable maar dacht dat je de firmware van de sp100 prima kon gebruiken. Pin me er echter niet aan vast

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:18:
Mischien kan je een nieuwe firmware versie proberen. Hij is geloof ik niet officieel firmware upgradable maar dacht dat je de firmware van de sp100 prima kon gebruiken. Pin me er echter niet aan vast
heb ik al gedaan :) maar dat hielp niet echt, wel dat ik meer opties heb, maar ja daar heb ik op dit moment weinig aan...

Verwijderd

Topicstarter
het ligt niet aan de batterijen en ook niet dat de lens vies was...kan het zijn dat de anti-shock kapot is??

Verwijderd

Topicstarter
naja ik heb um maar opengeschroefd, maar kan het niet vinden, hij is nu wel helemaal stuk:D dus als iem een lcd scherm ofzo wil... ;)

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ach binnenkort toch je Iaudio4 heh ;) Daar zit een veel mooier schermpje in :P

Verwijderd

Topicstarter
Ojjorz schreef op 13 januari 2004 @ 20:00:
Ach binnenkort toch je Iaudio4 heh ;) Daar zit een veel mooier schermpje in :P
haha, das waar maar ik had hier nog 40 euro kunnen ontvangen....maar dan maar 40 euro zelf betalen aan me IAUDIO 4 :)
Pagina: 1