[OE] preview van mail beperken *

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Ik gebruik de laatste jaren naar alle tevredenheid outlook express. Een maand geleden heb ik K9 geinstalleerd om de spam naar een spam map in outlook te sturen.

Ook allemaal mooi, er is echter 1 probleempje, als ik op de spam map klik, wordt automatisch het eerste mailtje geselecteerd. Daaronder wordt een preview gegeven. Als daar een soort van counter in die html zit, weet de spammer in principe dat ik dat mailtje 'lees'. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Kan ik instellen dat de html van dat mailtje geen externe informatie opvraagd? Ik zou wel graag willen dat de html wordt weergegeven..

Alvast bedankt!!

[ Voor 4% gewijzigd door DJH op 12-01-2004 15:44 . Reden: mmh, titel is niet zo duidelijk 8)7 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
DJH schreef op 12 januari 2004 @ 15:42:
Ik gebruik de laatste jaren naar alle tevredenheid outlook express. Een maand geleden heb ik K9 geinstalleerd om de spam naar een spam map in outlook te sturen.

Ook allemaal mooi, er is echter 1 probleempje, als ik op de spam map klik, wordt automatisch het eerste mailtje geselecteerd. Daaronder wordt een preview gegeven. Als daar een soort van counter in die html zit, weet de spammer in principe dat ik dat mailtje 'lees'. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Kan ik instellen dat de html van dat mailtje geen externe informatie opvraagd? Ik zou wel graag willen dat de html wordt weergegeven..

Alvast bedankt!!
Ik heb nog nooit van zoiets gehoord. In je hosts file of dns server de veelplegers naar 127.0.0.1 verwijzen lijkt me het makkelijkst >:)

OE is een software product en hoort thuis in 'Software Algemeen' ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

momania

iPhone 30! Bam!

Outlook is geen OS, dus:
Windows Operated Systems >> Software Algemeen + titel edit

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Installeer Outlook 2003.
Heeft spamfilter en laat pics ed. weg in een html based e-mail. (Je moet ze evt. dus achteraf downloaden, dus geen last van couters etc.)

We have just one world, but we live in different ones...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je gebruikt Outlook? Dan kan je (in 2k3, maar als ik het me goed herinner 2k ook) per map aangeven of je een preview wilt --> zet de preview uit in je spam map.

offtopic:
En K9 rules O+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJH
Het punt is dat ik outlook express 6 gebruik, geen outlook 2k3 dus..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oeps, ik keek te veel naar de titel waar OL stond. Ik maak er dus even OE van :D

AFAIK kan dat niet met OE. Wat je wel kan doen is (naast 'een echte' mailclient installeren }) ) met een personal firewall aangeven dat OL alleen via de mail poorten (25/110/143) mag praten. Of nog beter: alleen mag praten met je mailservers + K9.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zuig
  • Laatst online: 31-08 20:48

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Open outlook --> view menu aanklikken --> dan auto preview uitzetten.

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• DJH
Zuig schreef op 13 januari 2004 @ 11:07:
Open outlook --> view menu aanklikken --> dan auto preview uitzetten.
Hey ja! Zo kan het ook.. Thanks!

• Zuig
  • Laatst online: 31-08 20:48

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

DJH schreef op 13 januari 2004 @ 11:11:
[...]

Hey ja! Zo kan het ook.. Thanks!
Hehe typische oplossing door eenvoud ;)

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Pagina: 1