Toon posts:

Irritant MSN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een vervelend probleem met MSN... Elke keer als Windows XP opstart, start een oudere versie van MSN blijkbaar ook op, zonder dat ik het op de taakbalk zie |:(.

Er verschijnen dan ineens vensters van mensen die een gesprek openen. Wanneer ik me aanmeld met MSN 6.1, meldt de oudere MSN versie zich af.

In de map c:/program files kan ik wel een map Messenger vinden, waar deze oudere MSN instaat, alleen wanneer ik die er af wil gooien krijg ik de melding: Kan de map niet verwijderen. Toegang is geweigerd....

Is er iemand die weet hoe dit probleem verholpen kan worden??? :? :/

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 18:50
Is de Windows messenger wel afgesloten? Sluit anders 'msmsgs.exe' af met taak beheer. Probeer nu de map te verwijderen.

Dit kan ook: Start -> uitvoeren -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik denk dat je Windows Messenger en MSN Messenger door elkaar haalt. Dit zijn namelijk 2 verschillende programma's. Windows Messenger zit standaard in Windows XP geinstalleerd. Hoe je deze kunt verwijderen kan je in het Windows Operated Systems - FAQ lezen.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Idd gewoon de oude even uninstallen en dat staat idd in de faq hoe dat moet ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.