ik heb een volgens mij vreemd probleem, met de search ed kwam ik niet veel verder. namelijk: met studio 8 se een vakantiefilm gemaakt, opslaan als MPEG-2 formaat ('DVD-compatible') en vervolgens op dvd branden met Sonic MyDVD via films importeren/ophalen. Gaat allemaal prima, tot ik het resultaat in m'n dvd-speler stop: om de 15 - 30 seconden is door het originele geluid heen een bromtoon te horen (heel zacht, maar wel irritant). Het originele mpg bestand heeft dit niet, dus ik gok dat er iets mis is gegaan bij het branden o.i.d.
Nou kan ik het nog een keer proberen met Sonic MyDVD maar zoveel lege dvd's heb ik niet meer en bovendien zijn ze me daar iets te duur voor ;-) Ik was dus eigenlijk eerst benieuwd of meer mensen dit probleem hebben, of dat er dmv instellingen of andere manier van branden ofzo iets aan te doen is?
Nou kan ik het nog een keer proberen met Sonic MyDVD maar zoveel lege dvd's heb ik niet meer en bovendien zijn ze me daar iets te duur voor ;-) Ik was dus eigenlijk eerst benieuwd of meer mensen dit probleem hebben, of dat er dmv instellingen of andere manier van branden ofzo iets aan te doen is?