Wireless router/AP suggestie met SIP_SPOOF

Pagina: 1
Acties:

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Hallo allemaal,

Ik heb ADSL via HCCNet en het aloude Speedtouch Home modem middels een upgrade omgezet naar SIP_SPOOF. Dit werkt allemaal naar behoren, maar aangezien ik een PC in de woonkamer wil plaatsen, wil ik een router gaan gebruiken met wireless support.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de linksys WRT54G, maar ik kan niet zoveel vinden over de (on)mogelijkheden van deze router/ap in combinatie met het bovengenoemde ADSL modem.

Zijn er hier mensen met ervaring met deze combinatie, of misschien andere suggesties die goed samenwerken?

Mvg,

Kees.

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik heb zelf ene linux router, en een losse wap11, deze kan je ook nog eens tweaken voor meer zendvermogen voor veel beter bereik ;)

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
mmedia in "Speedtouch 510 + Router"

ik krijg de SIP_SPOOF dus niet werkend met mijn Linksys BEFW14S

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Als ik in de handleiding van de WRT54G kijk, dan wordt inderdaad een statisch IP adres gebruikt met netmask 255.255.255.0. Ik kan niet zien of het mogelijk is een netmask van 255.255.255.255 te gebruiken.

Verder vraag ik mij af welke routes is nog moet toevoegen? Dezelfde als die ik toe heb moeten voegen om SIP_SPOOF aan de praat the krijgen?

Kees.