If you don't succeed at first, redefine succes.
http://www.xs4all.nl/adsl/deabonnementen.php
( www.xs4all.nl -> ADSL -> De abonnementen )
Lief modje, wil je de topic afsluiten?
Wat jij wil doen, mag opzich niet eens.
En het antwoord op je vraag is: Mogenlijkheid 1, data-limiet geld op het belasten van het ADSL-lijntje, en niet op account-informatie/gegevens.
Ey!! Macarena \o/
Wie ben jij om dat te bepalen dat het topic wel dicht kan???KewlKiddo schreef op 12 januari 2004 @ 15:08:
Ontopic: volgens mij kan je wel gewoon downloaden want het gaat niet over de lijn van je ouders.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als jij gebruik maakt van de login van je ouders, maak je dus gebruik van het standaardabbo wat je hebt, waar uiteraard geen datalimiet op zit.
Die blaataap van een KewlKiddo moet dus leren lezen, beginnende bij de FAQ over slotjesgeroep.
Ik heb dit weekend een xs4all-gebruiker toch 30kb / s zien halen over een gedeelde Chello-verbinding. Nu kan het zijn dat de 30kb niet hoger kwam door een gecapte verbinding of door de gedeelde verbinding. Maar hoe dan ook 30kb is voldoende....vele kleintjes maken ook een grote : ) Ik twijfel over het feit dat het niet mag, XS4all gooit Newszilla wel open voor iedereen via IP6. Mocht het niet mogen: Foei ! Stoute ik
@KewlKiddo:
Ik heb de tekst nog eens goed doorgelezen, maar ik kan het antwoord op mijn vraag er echt niet uithalen. Een specifiekere uitleg wordt zeer op prijs gesteld !
@ Mod:
Mijn vraag is redelijk beantwoord, maar omdat er misschien mensen zijn die het niet eens zijn met de gegeven antwoorden zou ik het prettig vinden als het topic nog even open kan blijven.
Dus de newsservers mag je zo zwaar belasten als je lijn aan kan
(ohja, hij heeft wel een Xs4all Fast abbo)
Zou je de volgende keer eerst even de gestelde vraag willen lezen, de tekst die jij neerplompt is namelijk niet waar de topicstarter om vroeg. Eveneens ben jij niet degene die bepaalt of een topic wel of niet op slot gaat. Niet meer doen dusKewlKiddo schreef op 12 januari 2004 @ 15:08:
XS4ALL ADSL Light heeft vanaf 15 januari een FUP datalimiet. Dit was makkelijk na te lezen op:
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik haal vanaf XS4ALL account (poweradsl) max. snelheden van rond de 300kb/s. Maar het is weleens stukken langzamer. Je hebt zeker tijden waarop het VEEL drukker is (en dus trager) dan andere keren.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
>Select * FROM users WHERE clue > 0
We tellen de voordelen:
Met meerdere servers kan ik de volledige bandbreedte van mijn verbinding gebruiken.
Alle beetjes samen maken een forse download mogelijk. (1)
Mocht er een server 'wegvallen' dan gaat mijn download verder; risicospreiding (2)
Een discutabel voordeel is de verdeling van de belasting over de newsservers. (3)
http://www.hensema.net/newsservers/index.html
heb ik niet meer :P
Verwijderd
Ik denk dat het zo iemand is die soliciteert voor modje,, zo'n reetkevertje... wat een figuur zeg.Gunner schreef op 12 januari 2004 @ 15:14:
[...]
Wie ben jij om dat te bepalen dat het topic wel dicht kan???![]()
Ontopic: volgens mij kan je wel gewoon downloaden want het gaat niet over de lijn van je ouders.
Nog even de link erbij scharrelenDataverkeer wat wordt daarmee bedoeld?
Met de term “dataverkeer” wordt bedoeld de hoeveelheid data die wordt verzonden (upstream) dan wel ontvangen (downstream) via uw internetverbinding. Voor de datalimieten en fair-use-policy zoals van toepassing op de particuliere ADSL abonnementen van XS4ALL wordt met “dataverkeer” alleen de totaal ontvangen (downstream) hoeveelheid data bedoeld.
*klik*
[ Voor 77% gewijzigd door oehoe op 12-01-2004 19:09 . Reden: linkje opgescharreld ]
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Let eens zelf op je taal. Andere users reetkevers noemen. De vraag was beantwoord in die twee replies. Als jullie dan zo nodig moeten zeiken, doe het dan op een andere manier. Dat jullie mij gelijk zien als een wanabee mod.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:18:
[...]
Ik denk dat het zo iemand is die soliciteert voor modje,, zo'n reetkevertje... wat een figuur zeg.
KewlKiddo schreef op 12 januari 2004 @ 19:21:
[...]
Let eens zelf op je taal. Andere users reetkevers noemen. De vraag was beantwoord in die twee replies. Als jullie dan zo nodig moeten zeiken, doe het dan op een andere manier. Dat jullie mij gelijk zien als een wanabee mod.
Ja dat kan ik nou ook niet snappen zeg...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Zie: http://www.xs4all.nl/adsl/faq.php#fairuse1Wordt er onderscheid gemaakt tussen nationaal, internationaal en het bij XS4ALL(newszilla/DSLtv) gegeneerde verkeer?
Nee, er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende vormen van verkeer.
...en verder
Jeronim0
Verwijderd
dat wordt niet gevraagd geloof ik, maar idd het is de xs4all lijn!!!KewlKiddo schreef op 12 januari 2004 @ 15:08:
XS4ALL ADSL Light heeft vanaf 15 januari een FUP datalimiet. Dit was makkelijk na te lezen op:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 11:42 ]
Maar als ik in dezelfde FAQ lees:oehoe schreef op 12 januari 2004 @ 19:04:
Btw, bij XS4ALL telt alleen je downstream als dataverkeer, van de website:
Voor de datalimieten en fair-use-policy zoals van toepassing op de particuliere ADSL abonnementen van XS4ALL wordt met “dataverkeer” alleen de totaal ontvangen (downstream) hoeveelheid data bedoeld.
*klik*
*klik*
Dus: de ene FAQ zegt dat de FUP alleen geldt voor data die je ontvangt, de tweede FAQ zegt dat het ontvangen en sturen is.Let wel: voor het upstream- en downstreamverkeer samen geldt een fair use policy
* Maasluip is confused?
Signatures zijn voor boomers.