She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
en nee je kan er niet alsnog wat aan doen
HarrieH schreef op 12 januari 2004 @ 15:20:
Dat topic heb ik ook gezien.. Maar waarom perse voor de 7e opzeggen? Ik meen dat je daar toch 2 weken de tijd voor hebt, hoe ik daar bij kom weet ik niet..
Ik heb vorige week niet de gelegenheid gehad dit te regelen, omdat ik mijn nummer voor dringende zaken nodig had
Ik heb een brief gefaxed naar de kpn, zal me benieuwen wat ze gaan doen.. Ik ben alleen per sms op de hoogte gesteld, en niet per brief. Dat vind ik persoonlijk een beetje raar..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verder facturen nagekeken, niets over een tariefsverhoging te vinden.. Ik heb het alleen hier gelezen vorige week. Ik wist niet dat er zoiets als een datum bestaat? Ik zal toch voor deze maand moeten betalen, waarom moet ik dat in godsnaam voor de 7e opzeggen?
Ik kan hier werkelijk niet met de pet bij... Mijn fax met verzoek mij terug te bellen om 15:00 verstuurd, tot op heden nog geen reactie
Ik lees nooit dat soort smsjes nooit, net nog in mijn telefoon gekeken, staat er ook niet meer in..
Feit is dat de kpn mij niet op de hoogte gesteld heeft over de aangaande tariefswijziging.. Ik hoop dat ze me alsnog gaan afsluiten...
En die sms dan? Dat jij hem niet leest is niet hun probleem.HarrieH schreef op 12 januari 2004 @ 16:02:
Feit is dat de kpn mij niet op de hoogte gesteld heeft over de aangaande tariefswijziging.. Ik hoop dat ze me alsnog gaan afsluiten...
Als je ze het per brief meegedeeld hadden, maar die had je niet gelezen (dacht dat het reclame was...) dan was het toch ook echt jammer voor je geweest....
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Maar laat die discussie please achterwege..
Ik vind het mededelen van een tariefswijziging per sms NIET de manier om je klanten te informeren.. Jullie wel?
Ontopic aub...
Ik vraag me af wat de kpn hiermee gaat doen.
Een SMS valt niet onder de wettelijk geldige manier om dit soort zaken aan te kondigen. Ook email heeft die status niet.En die sms dan? Dat jij hem niet leest is niet hun probleem.
Als je ze het per brief meegedeeld hadden, maar die had je niet gelezen (dacht dat het reclame was...) dan was het toch ook echt jammer voor je geweest....
Die miepen aan de telefoon zeggen ook maar wat ze moeten zeggen, ook al is het niet waar. Soms proberen ze je af te schepen met de meest achterlijke onzin.
Senile! Senile Oekaki
Een kwestie van veel brieven schrijven naar de KPN dus
<adres shit>
12-01-2004
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs zijn de tarieven van mijn HI30 contract verhoogd. Dit heeft resulteert in voor mij hogere kosten. Ik heb getracht mijn contract telefonisch op te zeggen, er werd mij echter medegedeeld dat dit voor de 7e van de maand januari plaats had moeten vinden.
Naar mijn mening ben niet op een fatsoenlijke manier op de hoogte gesteld over de verhoging van mijn contract. De mevrouw aan hulplijn wist mij te vertellen dat ik een SMS?je ontvangen heb. Maar dit soort berichten negeer ik altijd, omdat het meestal reclame betreft. Ik ben van mening dat u mij per brief op de hoogte had moeten stellen, en mij als klant voldoende tijd en ruimte moet geven mijn zaken te kunnen regelen.
Ik wil u bij deze dringend verzoeken mijn contract per direct te beëindigen met optie tot nummerbehoud.
Met vriendelijke groet,
Harry Robins
Domme typo trouwens