Verwijderd
Heb je gewoon een normale clean install van XP gedaan, of óók daadwerkelijk je harde schijf geformatteert en dán XP er op gezet.. Mogelijk is dat als je gewoon XP opnieuw geïnstalleerd zonder je HDD te wipen dat er dan sporen achterblijven van het virus.. Een andere mogelijkheid is dat je niet de juiste drivers van een bepaald iets aan het draaien bent.. Maar, give specs. van je system, please.. Weten we ook méér...
Ik ben gestart van de cd en heb toen mijn C:\ volledig laten formatteren (uitgebreid) en toen de installatie van WinXP Pro gedaan. Na installatie Norton 2003 geinstalleerd en geupdate tot 6 januari. Daarna internet connectie tot leven gewekt en windows update gedraait. Tot op dat moment deed denk ik alles het nog wel. Echter tijdens de eerste update sessies heeft ie 24 uur gedraaid zonder dat ie het proces wist af te maken. Ik heb vervolgens gerestart en opnieuw update gedraaid, wat verder succesvol verliep.
Verwijderd
Hmmm.. Vreemd.. Dus je beweert dat hij na het Windows Update proces vreemd ging doen? Weet je zeker dat je Norton op de juiste manier hebt kunnen updaten en toen pas je internet connectie hebt laten herleven? Mijn ervaring is dat als er geen juiste regelingen worden getroffen t.o. van virus-protection, en je voorbarig je internet-verbinding tot leven brengt dat je systeem extra snel vulnerable is voor Blaster.Worm.. Maar vooralsnog, de klachten die je omschrijft klinken niet als een probleem afkomstig van zo'n dergelijke wrom.. Maar, ik weet nog steeds niet genoeg over je systeem zelf.. Kan je ons de specificaties geven, bijv. evt. merk PC, merk moederbord, processor, geheugen type/aantal, harde-schijf merk/type, type internet-verbinding, videokaart... Noem het maar op!!
Ik geloof dat het inderdaad pas was na de update dat ie vreemd ging doen. Kan natuurlijk alle updates weer weggooien... Norton was geinstalleerd en geupdate (tot 6 januari) toen ik gister voor het eerst connecte. Voor Specs heb ik ff me signature aangepast.
Oja don't mind the web icon. Kon niks leukers vinden. Is verder tegen geen enkel individu persoonlijk bedoeld. PS ik heb ook geen windows tips/popups meer
Oja don't mind the web icon. Kon niks leukers vinden. Is verder tegen geen enkel individu persoonlijk bedoeld. PS ik heb ook geen windows tips/popups meer
[ Voor 24% gewijzigd door Apothor op 12-01-2004 14:28 ]
Verwijderd
Dat zou je kunnen doen.. Een andere mogelijkheid is nogmaals WXP installen, maar er dan voor te zorgen dat SP1 en alle nodige security updates er al bij zitten.. Je kan zo'n CD downloaden van bepaalde sites.. (mag niet zeggen welke ;-)).. Ik zie momenteel eigenlijk de volgende mogelijke oorzaken:
- security updates heeft worm binnen gesleept
- je hebt andere updates downgeload die conflicten met drivers
- je hebt drivers downgeload die conflicten veroorzaken
Het klinkt alsof je hardware verder prima in orde is, dus het is een probleem wat volgens mij 99.9999 % zeker software gerelateerd is...
- security updates heeft worm binnen gesleept
- je hebt andere updates downgeload die conflicten met drivers
- je hebt drivers downgeload die conflicten veroorzaken
Het klinkt alsof je hardware verder prima in orde is, dus het is een probleem wat volgens mij 99.9999 % zeker software gerelateerd is...
Ik heb nu exact hetzelfde probleem maar heb volgens mij geen virus, iemand dezelfde problemen??
Pagina: 1