Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ok hier mijn "probleem"

ik kan op mijn G5 (mac) en P4 met itunes netjes mijn muziek van mijn ipod beheren.
kopieren van computer naar iPod gaat allemaal goed maarrrrrrrrrr.......

hoe krijg ik nou het omgekeerde voor elkaar? dus van iPod naar computer :?
muziek vanuit iTunes playlist naar map op computer slepen wil ie niet doen O-)

ik werk alleen maar met iTunes zeg ik er even bij ;)

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

KroeT

[...]

http://www.versiontracker.com/macosx/ -> Search: iPod -> Tussen de resultaten staan wel dingen als Ollie's iPod Extractor etc.

Succes :)

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

Topicstarter
zo daar ben ik weer na een tijdje zoeken heb ik dit gevonden:

http://www.kennettnet.co.uk/software/podutil.php

tooltje voor zowel mac als pc !

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ten eerste, Foei!, stout! Mag niet he! Staat nog op de iPod toen je hem open maakte!

Ten tweede, met PodUtil had ik zelf niet zulke goede ervaringen, maar dat was nog onder OS9 en alweer een half jaar geleden, ik geloof dat ze alweer een versie verder zijn. Verder kan je ook gewoon op ipodlounge.com kijken. Staan genoeg downloads voor alleen de iPod, ook andere handige proggies. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Sage op 12-01-2004 19:04 ]

kleurbleur.nl

Verwijderd

Onder Windows heb je trouwens geen rip-tooltjes nodig, alles staat gewoon in een verborgen directory die je zo tevoorschijn tovert. Alleen als je naar één bepaald nummer zoekt kan zo'n tool nog wel eens handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Sage schreef op 12 januari 2004 @ 19:03:
Ten eerste, Foei!, stout! Mag niet he! Staat nog op de iPod toen je hem open maakte!
HAHA en daar hou ik me ook aan |:( hehehe, ik heb trouwens alleen maar
livesets op me iPod staan dus maakt niet uit he
Ten tweede, met PodUtil had ik zelf niet zulke goede ervaringen, maar dat was nog onder OS9 en alweer een half jaar geleden, ik geloof dat ze alweer een versie verder zijn. Verder kan je ook gewoon op ipodlounge.com kijken. Staan genoeg downloads voor alleen de iPod, ook andere handige proggies. ;)
ik heb t tooltje nou op mijn pc staan, die nieuwe versie werkt trouwens super
onder os X hoor geen problemen mit gehad

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ik probeer hem weer wanneer ik mijn iPod terug krijg van de garantie.. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:01:
Onder Windows heb je trouwens geen rip-tooltjes nodig, alles staat gewoon in een verborgen directory die je zo tevoorschijn tovert. Alleen als je naar één bepaald nummer zoekt kan zo'n tool nog wel eens handig zijn.
en waar vind ik die data dan?

ow, al gelukt, was te moeilijk aan t zoeken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 13:16 . Reden: al gelukt ]

Pagina: 1