Het doet er na 5 maanden misschien niet zo veel meer toe maar ik heb net een week ervaring met de DMP3

. Aangezien ik geen zin had om te knoeien met de losse lcd controller en de fm modulator (mijn oude auto radio had geen line-in) heb ik hem compleet gekocht met de Dension DH-202 headunit. Dit is ongeveer 75,- duurder maar dat is het aansluit gemak wel waard (nu maar 1 kabel van de headunit naar de dmp3 in de kofferbak).
Om er zeker van te zijn ik genoeg muziek kan meenemen heb ik er meteen een 160Gb harddisk in gezet (5400rpm; heb wel een dag gereden met een 7200rpm die wat warmer werd maar het prima heeft overleefd).
De besturing van het geheel is ook prima

Je kan natuurlijk door de folders bladeren en muziek direct starten of in de playlist zetten (per nummer of hele folder). Het prettigste voor onderweg is de MyRadio functie. Je kan dan b.v. naar muziek stijl mappen selecteren inclusief de verhouding waarin de nummers voorbij komen. Als je tijdens het random spelen dan een leuk nummer hoort kan je heel simpel het hele album in de queue invoegen. Na het album gaat hij dan weer gewoon random door