Misschien dat iemand me kan helpen: ik heb geen idee hoe ik als leek een netwerkverbinding moet verwijderen. Sinds kort heb ik een gateway-verbinding bij mijn netwerkverbindingen staan met de naam 1394-verbinding op VANESSA. Soms veranderd de naam in CHELLO2 of andere namen. Het gekke is is dat ik de status van de verbinding ook niet kan opvragen en hij is ook niet uit te zetten. Ik heb deze verbinding absoluut niet zelf geinstalleerd!! Met de rechtermuisknop is de optie verwijderen grijs, dus zo kan ik hem ook niet verwijderen. Ik heb Win XP pro. Verder heb ik wel gewoon een netwerkverbinding staan waarmee ik een kabelverbinding heb. Anybody?
Verwijderd
Probeer eens de internet verbinding uit te zetten en vervolgens die Vanessa/chello verbinding te verwijderen.
Of de pc opstarten, zonder de netwerk kabel erin te hebben.
Of de pc opstarten, zonder de netwerk kabel erin te hebben.
De aanduiding 1394 zou op een Firewire verbinding moeten slaan. Heb je misschien iets op een firewire poort aangesloten staan? Digitale camera? Exterme disk drive?
Dat klopt inderdaad. Het betreft hier een firewire verbinding. Bij mij wisselt hij niet van naam oid though. Ik zou eens kijken hoe je netwerkverbindingen staan. Heb je toevallig een netwerk gemaakt met firewire? Lijkt me wel sterk.. Gewoon even je netwerksettings nakijken. Maar het is iig niet iets om je druk om te makenPeterB schreef op 13 januari 2004 @ 04:00:
De aanduiding 1394 zou op een Firewire verbinding moeten slaan. Heb je misschien iets op een firewire poort aangesloten staan? Digitale camera? Exterme disk drive?
Raku