SMC Wireless Barricade geeft voor korte tijd geen data door

Pagina: 1
Acties:

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb een heel irritant probleem met mijn pas aangeschafte draadloze router.
Om de zoveel tijd (iedere minuut ongeveer) stopt het ding met data versturen of ontvangen voor ongeveer 2-3 seconden.
Heel irritant als ik bijvoorbeeld naar een internetradio wil luisteren aangezien er dan steeds opnieuw geprebuffered moet worden, of als ik een spelletje wil spelen dat ik dan opeens lag krijg en voor 3 seconden niets kan doen.

Het betreft een : SMC Wireless Barricade 7004vwbr
En een USB ontvanger type : EZ CONNECT 11mbps SMC 2662W
Ik draai windows XP Home edition en heb internet van @Home.

SMC is volgens mij toch echt geen pleemerk en de router was duur genoeg om zonder problemen te kunnen dacht ik. Heeft iemand een oplossing?

TMAXTINT

Verwijderd

dat probleem heb ik ook gehad met mijn linksys befw11s4 router en linksys usb adapter. verschillende mensen hebben er naar gekeken maar niemand die het wist. ik weet niet of jouw router 2 antennes heeft maar als dat zo is kun je eens proberen er 1 uit te zetten omdat die router dan steeds gaat wisselen tussen die 2 antennes en dat zou die lag moeten veroorzaken heb ik mij laten vertellen. maar bij mij hielp het niet.

• Marruk
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:32:
dat probleem heb ik ook gehad met mijn linksys befw11s4 router en linksys usb adapter. verschillende mensen hebben er naar gekeken maar niemand die het wist. ik weet niet of jouw router 2 antennes heeft maar als dat zo is kun je eens proberen er 1 uit te zetten omdat die router dan steeds gaat wisselen tussen die 2 antennes en dat zou die lag moeten veroorzaken heb ik mij laten vertellen. maar bij mij hielp het niet.
Ik zou het willen proberen maar heb je ook enig idee hoe het moet? Ik ben al zo'n beetje alles bij langsgegaan maar kan nergens vinden hoe ik het via 1 antenne zou moeten regelen.

TMAXTINT

• Marruk
En we geven nog een trap na

TMAXTINT

• Marruk
schop

TMAXTINT

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 13:05

Korakal

Up up up!

ik stuur je even door naar NT :)
en als bonus krijg je gelijk een nieuwe topictitel :P

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-03 17:47
Heb zelf een probleempje met m'n 2804WBR. Zat net te googlen en kwam op het volgende forum terecht: http://www.broadbandreports.com/forum/smc

Misschien heb je daar wat aan?

• Marruk
Tycoontje schreef op 14 januari 2004 @ 21:21:
Heb zelf een probleempje met m'n 2804WBR. Zat net te googlen en kwam op het volgende forum terecht: http://www.broadbandreports.com/forum/smc

Misschien heb je daar wat aan?
Bedankt voor die link, ik ben er nu dus achter dat het probleem niet te verhelpen is en die router dus gewoon waardeloze rotzooi is wat een lada nog niet eens waard is :(

Hier staat de link http://www.broadbandrepor...mode=flat?hilite=wireless
Maar even proberen of de winkel nog geld terug wilt geven :( Zucht. Heb ik weer :(

TMAXTINT

• Marruk
Weet iemand dan nog een uitstekend werkende vervangende draadloze router die zonder problemen met Windows XP en @home werkt?

Want morgen gaat dat ding bij wijze van spreken een enkeltje naar de VAM krijgen.

TMAXTINT

Pagina: 1