Toon posts:

SWEEX Usb Flash 256

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dingetje alleen hij werkt niet helemaal naar behoren. Ten eerste als ik de bijgeleverde software installeer om de flash drive dus te beheren en er wachtwoorden op kan zetten en dat soort zaken, dan installeerd hij wel goed maar als ik hem op probeer te starten dan gebeurd er eigenlijk verder niks.

Als ik in processen kijk dan zie ik het bestandje wel staan (disktool.exe) Maar ik kan er verder niks mee. Ik draai op XP. Als ik een andere prog download wat onder drivers staat op de sweex website (UMSDtools2.3) voor xp dan kan ik die wel installeren maar als hij dan bijna klaar is zegt hij dit:

'In Windows XP, device must plug in USB port and reinstall to ensure driver install indeed.'

Ik begrijp niet helemaal wat ze er mee bedoelen. Reinstall van de usb pen? dat heb ik al geprobeerd. In system even alles eruit gegooit opnieuw laten detecteren enz. De usb pen werkt wel gewoon kan er van alles opslaan. Maar ik zou er graag toch wel een wachtwoord op willen hebben.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me helpen?

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij USB devices is het vaak zo dat je eerst de drivers cq. software moet installeren, en daarna pas je device inpluggen. Probeer dus een complete uninstall van alle bijgeleverde software, USB pen eruit, Software installeren en dan je USB stick er (na eventuele reboot) weer in stoppen. Ik denk dat het dan wel werkt.

edit:

En niet zo zeuren als je niet binnen een half uur antwoord hebt, apekop ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Oviparous op 12-01-2004 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
:D had ik al gedaan maar werkt nog niet

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik heb ook dit probleem en heb ook al de oplossing van topic 830956 Sweex usb pen driverprobleem geprobeerd maar het werkt nog niet iemand anders nog een oplossing?