Vanacht was ik mijn gegevens aan het onderhouden en kwam ik op mijn data-schijf (c:) de volgende directorystructuur tegen
c:\winnt\system32\system32bak\temp
Het vreemde is nu al dat ik mijn winnt directory op d:. De bestanden die in ..\temp staan zijn volgens mij afkomstig van een ftp-server. Ik zie twee mappen
temp\log
temp\upload
verder zie ik 17 bestanden waaronder g6ftpsrv.exe (bulletproof) en een user.ini. hierin ben ik gaan kijken om te zien of het niet stiekem mijn eigen serverbestanden waren, in de user.ini staat de volgende entry:
Login=upload
Pass=banana
Toen ontstonden bij mij de vraagtekens, ik heb geen upload user aangemaakt...en het password zou ik helemaal niet zelf verzinnen. Aan deze user (upload) is ook een welkomst tekst gehangen, deze staat in de zelfde directory in het bestand welcome.dll, hierin staat de volgende tekst:
--|| wP-MP3 brought you this bot ||--
------------| info |-------------
This bot has been brought to you by
#wP-MP3 on outsiderz...
PLEASE UPLOAD ONLY ALBUMS TO THE
[wP]-[MP3]-[#] ONES and ONLY TV-Ripz
to [wP]-[TV-RIPZ]-[#] Thank You
Nu is het me helemaal duidelijk dit heb IK in iedergeval niet gedaan.
Maar wie wel?
En hoe kom ik er vanaf? Ik kan de directories niet verwijderen. Toen ik de temp map kopieerde waren de orginele bestanden ineens weg, wel bleef de directory staan en is niet te verwijderen.
Heeft iemand dit eerder gezien?
c:\winnt\system32\system32bak\temp
Het vreemde is nu al dat ik mijn winnt directory op d:. De bestanden die in ..\temp staan zijn volgens mij afkomstig van een ftp-server. Ik zie twee mappen
temp\log
temp\upload
verder zie ik 17 bestanden waaronder g6ftpsrv.exe (bulletproof) en een user.ini. hierin ben ik gaan kijken om te zien of het niet stiekem mijn eigen serverbestanden waren, in de user.ini staat de volgende entry:
Login=upload
Pass=banana
Toen ontstonden bij mij de vraagtekens, ik heb geen upload user aangemaakt...en het password zou ik helemaal niet zelf verzinnen. Aan deze user (upload) is ook een welkomst tekst gehangen, deze staat in de zelfde directory in het bestand welcome.dll, hierin staat de volgende tekst:
--|| wP-MP3 brought you this bot ||--
------------| info |-------------
This bot has been brought to you by
#wP-MP3 on outsiderz...
PLEASE UPLOAD ONLY ALBUMS TO THE
[wP]-[MP3]-[#] ONES and ONLY TV-Ripz
to [wP]-[TV-RIPZ]-[#] Thank You
Nu is het me helemaal duidelijk dit heb IK in iedergeval niet gedaan.
Maar wie wel?
En hoe kom ik er vanaf? Ik kan de directories niet verwijderen. Toen ik de temp map kopieerde waren de orginele bestanden ineens weg, wel bleef de directory staan en is niet te verwijderen.
Heeft iemand dit eerder gezien?
Groetjes