"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Daarom zitten er featurelists op de doos in 4 talen...
Je kan wel iets verzinnen met een ingebouwd modem wat je dan weer intern belt, dus dat je de foon op je koffietafel oppakt, intern belt naar het nummer van je PC op zolder, en dat ie dan aangaat. Zoiets kun je misschien wel fabrieken. Verder zijn het volgens mij niet overeenkomstige technieken dus zul je iets anders moeten verzinnen. (Tip: koop een mobo dat WOL ondersteunt)
Je kan wel iets verzinnen met een ingebouwd modem wat je dan weer intern belt, dus dat je de foon op je koffietafel oppakt, intern belt naar het nummer van je PC op zolder, en dat ie dan aangaat. Zoiets kun je misschien wel fabrieken. Verder zijn het volgens mij niet overeenkomstige technieken dus zul je iets anders moeten verzinnen. (Tip: koop een mobo dat WOL ondersteunt)
Kom op zeg, op de achterkant staat toch ook niet dat er zowel een northbridge als een southbridge op zitten! Van die dingen mag je toch verwachten dat ze er zijn zonder vermelding....Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:23:
Daarom zitten er featurelists op de doos in 4 talen...
Maar verder toch bedankt. Ik had eigenlijk verwacht dat het makkelijker zou zijn...
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Ondersteunt het moederbord geen WOL via de PCI-bus? Bij mij is dit allessinds zo (3Com op Abit KT7a). Ik heb geen enkel kabeltje aangesloten en toch werkt WOL.