Aan de hand van de Microsoft Custom Installation Wizard heb ik een *.MST bestand gemaakt voor Office 2k. Tevens heb ik hierin verwezen naar een *.OPS bestand met wat Office settings erin. Dit gaat allemaal goed. Ik kan nu office 2000 installeren aan de hand van het commando: setup.exe TRANSFORM=bla.MST /qb wat er voor zorgt dat de installatie bijna geheel silent en vlekkeloos verloopt.
Nu zou ik dit geheel weer graag verpakken naar 1 groot bestand. Het lieft als *.msi bestand. Weet iemand of dit kan? Bijvoorbeeld dat de nieuwe *.msi het geheel uitpakt naar een temp directory en dat via een *.bat bestand of zo, het commando opstart. En dan natuurlijk aan het einde de temp folder weer leeg haald.
Of het geheel inpakken in een *.cab bestand met een losse setup.exe erbij.
Iemand een id?
Nu zou ik dit geheel weer graag verpakken naar 1 groot bestand. Het lieft als *.msi bestand. Weet iemand of dit kan? Bijvoorbeeld dat de nieuwe *.msi het geheel uitpakt naar een temp directory en dat via een *.bat bestand of zo, het commando opstart. En dan natuurlijk aan het einde de temp folder weer leeg haald.
Of het geheel inpakken in een *.cab bestand met een losse setup.exe erbij.
Iemand een id?
Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???