installatie Asus WL-300G - HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• wfandrea
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2007
Wie kan deze leek helpen bij de installatie van een Asus WL-300G Access Point? De beoogde oplossing is: draadloos internetten met laptop voorzien van Asus WL-100g-PCMCIA-kaartje.

Configuratie verder: een kabelmodem wat werkt (beproefd met directe kabelaansluiting op netwerk-poort op laptop). Windows XP Pro als OS.

Ik dacht: 300G aansluiten op kabelmodem, draadloos netwerk laten detecteren en draaien heen. Maar niets van dat! Ik zie iets over het hoofd en de handleiding van Asus biedt weinig soelaas. Wie kent de WL-300G goed een helpt mij met een stap voor stap - handleiding. Volgens mij hebben daar veel mensen plezier van. Alvast heel hartelijk dank!

Wim

W.F. Andrea

Verwijderd

Is er op de laptop een "netwerkbrug" aanwezig, zo ja, deze verwijderen.

• wfandrea
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2007
Nee er is geen netwerkbrug aanwezig.

En al de bovenstaande links had ik al bekeken voor ik mijn vraag postte.

[ Voor 52% gewijzigd door wfandrea op 13-01-2004 18:13 ]

W.F. Andrea

Verwijderd

Heb je dringend hulp nodig :? Mooi, dan kun je fijn met de supportdesk van het product waar je problemen mee ondervindt contact opnemen.

Users die na deze (zoveelste) oproep menen nog steeds met zulke kreten te moeten smijten, kunnen rekenen op minimaal een slotje
Dat je hier nieuw bent betekent niet dat je zomaar stickeys kunt negeren en zonder je eerst wat bekend te maken lekker kan gaan posten.

Neem de tips van sanfranjake door - ik geloof niet dat je die wél hebt gezien en dit stickey niet - en begin daarna opnieuw. Maar dan niet met een verhaal als bovenstaand, maar met een TS waar we iets mee kunnen: duidelijk zijn dus. Het enige dat we nu van je weten is dat je een WL-300G hebt en dat het niet werkt. That's it! Kun je je voorstellen dat dat een beetje weinig is?

Succes!

Dit topic is gesloten.