Toon posts:

maken van installatiefile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal bestanden inclusief setup.exe, waarvan ik graag 1 setup.exe zou willen maken... Het moet in principe gewoon een selfextracting zip/rar archive worden, die een temp directory maakt waar de bestanden in komen te staan, dan automatisch ook de uitgepakte setup.exe uitvoerd, en na de installatie de gemaakte temp directory verwijderd...

Hoe kan ik dit doen??? zijn hier programma's voor???

Verwijderd

Setup Generator

Probeer deze eens :)

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Winzip Self Extractor kan precies datgene wat je wil.

Verwijderd

Gentee ondersteund setup generator free niet meer, je kan hem daar ook niet meer downloaden.

Deze link werkt wel:

Setup Generator - werkende link.

Er zijn ook nog add-ons zodat je de o.a. de Nederlandse taal kan gebruiken. Deze zijn nog wel op de site te vinden. Hiervoor kan je de link van N20 gebruiken.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 10:21:
Ik heb een aantal bestanden inclusief setup.exe, waarvan ik graag 1 setup.exe zou willen maken... Het moet in principe gewoon een selfextracting zip/rar archive worden, die een temp directory maakt waar de bestanden in komen te staan, dan automatisch ook de uitgepakte setup.exe uitvoerd, en na de installatie de gemaakte temp directory verwijderd...

Hoe kan ik dit doen??? zijn hier programma's voor???
Dat kan met bijvoorbeeld InstallShield (daar worden al die dingen van spellen ook mee gemaakt), maar dan moet je wel betalen :)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Ik gebruik voor installaties altijd Inno Setup. Dit is een mooie script-gestuurde installatie-tool. Daar kun je precies mee wat jij wilt!
Pagina: 1