Met Vriendelijke Groet,
Verwijderd
Waarschijnlijk kan die sitecom dat niet.
Als je het per se wel wilt, en niet aan de kant van de client, zul je je internet doormoeten gooien naar een linux/windows server (die dus gateway maken), en dan vanaf daar access tussen bepaalde uren blokkeren.
Als je het per se wel wilt, en niet aan de kant van de client, zul je je internet doormoeten gooien naar een linux/windows server (die dus gateway maken), en dan vanaf daar access tussen bepaalde uren blokkeren.
jmmrVerwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 11:46:
Waarschijnlijk kan die sitecom dat niet.
er is ook geen prog wat stealth op de client kan draaien en zo acces blokkeerd tussen bepaalde uren?
Met Vriendelijke Groet,
Je zou een bat-je in de taskscheduler kunnen aanroepen dat de default gateway verprutst. Maar ja, dat is verre van stealth, en is met een reboot opgelost...
Is het probleem niet gewoon bij de bron op te lossen?
"Gelieve niet van het internet gebruik te maken tussen X en Y uur anders .... "
We lossen het file probleem ook niet op door het asfalt weg te nemen ?
(just a thought)
"Gelieve niet van het internet gebruik te maken tussen X en Y uur anders .... "
We lossen het file probleem ook niet op door het asfalt weg te nemen ?
(just a thought)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
anders gewoon een tijdklok op de stekker zetten ofzo, dan kan niemand internetten tussen 00:00 en 08:00
ik heb ook deze router en ik kan het wel hoor, per dag zelfs
http://www.zeepost.nl/~to...%20DC-202%20V2/groups.htm
suuk6
http://www.zeepost.nl/~to...%20DC-202%20V2/groups.htm
suuk6
allemaal thnx voor je reacties
@bjk,
een famillie lid hiero stoort zich daar heelemaal niet aan , die denkt, ach wat en klikt het lekker weg
@sick nick
zou kunnen, maar dan ben ik telekns en IP kwijt en mn pc beneden moet wel aan staan om te kuennen downen, duz da gaat niet door
@Tozzman
daar heb ik wat aan
k ga meteen zoeken!
*EDIT*, dat werkt duz, thnx
THNX!
@bjk,
een famillie lid hiero stoort zich daar heelemaal niet aan , die denkt, ach wat en klikt het lekker weg
@sick nick
zou kunnen, maar dan ben ik telekns en IP kwijt en mn pc beneden moet wel aan staan om te kuennen downen, duz da gaat niet door
@Tozzman
daar heb ik wat aan
*EDIT*, dat werkt duz, thnx
THNX!
[ Voor 5% gewijzigd door Night89 op 14-01-2004 04:39 ]
Met Vriendelijke Groet,
De goedkoopste en fool-proof manier die je familielid ook niet zou kunnen hacken (een router kan dat wel) is een switch ertussen met de stekker in een tijdsklok. Iedereen die via de switch loopt kan niet meer internetten, de rest wel.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Pagina: 1