Toon posts:

DVD brander leest geen CD's of DVD's....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kameraad van me heeft onlangs een DVD brander gekocht, nu heeft hij zelf nog minder verstand van computers dan ik dus vroeg hij mij dat ding ff in die computer te gooien.

Zo ver geen probleem, dat kan ik dan ook nog weer wel :)
Dat ding er dus ingegooit aangesloten en alles.

Bij opstarten van de computer werd hij gewoon herkend als DVD RW media, en WinXP installeerde dat ding dus prima.

Dus wil ik dat dingetje maar eens ff testen, maar dan komt het probleem, hij leest dus geen enkele CD of DVD. Ook gewone (game)-CD's leest ie niet.. :S

Volgens mij was het een DVD+RW brander met ook CDRW mogelijkheden, 't merk weet ik zo niet meer.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
hoe zit het met master/ slave?

Verwijderd

mtenbos schreef op 12 januari 2004 @ 10:08:
Dan zou hij niet goed herkent worden lijkt me, als deze instellingen fout zouden zijn lijkt mij. Maar ik zou zo zeggen probeer het :+

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 13:06
je neemt inderdaad aan dat ook een brander weldegelijk kan lezen, als is het maar om gegevens tijdens het brandprocess te zoeken.

Zit er toevallig iets mis in de driver ? Test hem eens op een andere pc (just to be sure)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
mtenbos schreef op 12 januari 2004 @ 10:08:
Hij zit gewoon als Slave, met de HD als Master.... Eerdere CD-speler die erin zat heb ik eruit gehaald en verwisseld met de nieuwe DVD brander.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog andere suggsties, dan zal ik van de week weer eens wat proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Niet dus, dan probeer ik het wel ff in mijn eigen PC :)
Pagina: 1