* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Als ik die stie zie, krijg ik de vraag of ik een plugin wil installeren
Mischien als je die plugin verwijdert dat hij het dan doet.
Deze How To al gelezen? Is al vaak gebleken dat dit tot een oplossing leidt.
ARME AOW’er
IK heb deze plugin nooit geinstaleerd , en zelfs heb ik geprobeerd te installeren heeft mijn AntiVirus geveigerd vegen een wormDeX schreef op 12 januari 2004 @ 07:19:
Als ik die stie zie, krijg ik de vraag of ik een plugin wil installeren
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Uit de how-to:
Als je er met bovenstaande tips toch nog niet uitkomt, wel heel erg twijfelt over ofdat een bepaald object wel weg kan, of ondanks dat HijackThis en Spybot geen problemen meer aangeven, toch nog problemen houdt, open dan gerust een topic in Software Algemeen.
Neem in je topic dan wel duidelijk op dat je al Spybot gedraaid hebt. Post ook je HijackThis log - je kan dit doen door "Save Log" aan te klikken na een scan. Post deze log dan wel tussen zogenaamde [/code] tags - hierdoor is de tekst een stuk beter leesbaar.
ARME AOW’er
AUB deze topic sluiten , ik ga een nieuwe openen in de Software algemeen
Wordt vanzelf verplaatst.............
ARME AOW’er
Dicht dus, je kunt de volgende keer ook gewoon vragen of een van de mods hem wilt verplaatsen, dit kun je doen d.m.v. het
icoon
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()