Toon posts:

brander verkeerd geflashd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik heb hier een lite on 811 en heb er de nieuwe firmware hs0k opgezet
maar nu brand hij langzamewr dan eerst
het ging mij eigenlijk om het probleem dat ik allemaal blokjes kreeg in mijn films en dat die af en toe ff stil bleven staan ik gebruik princo dvd-
maar dat probleem is niet opgelost en nu brand hij ook nog 2 keer zo lang over een dvd ik zou graag hs0e terug zetten maar ik weet niet goed hoe en ik kan dat bestand nergens vinden???
kan iemand mij aub helpen???

alvast bedankt

groetjes william

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
Ik denk in de eerste plaats dat je die blokjes in je films niet weg kan halen met een flash voor je brander. Ten 2e denk ik dat een nieuwere versie voor je brander er niet voor zorgt dat hij langzamer wordt.

Verwijderd

Topicstarter
ja en toch doet mijn brander er nu twee keer zolang over om een dvdtje te branden
eerst was hij binnen 15 minuten klaar en nu doet hij er een half uur over!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Princo is zeer slechte media om op te branden. Probeer eens een wat beter merk wat uiteraard ook wat duurder is. Als je echt terug wilt flashen kan je de oude firmware hier vinden. Dit is geen link van de Liteon website, ik neem dus geen verantwoordelijkheid voor de juistheid van deze link. Liteon heeft hem namelijk van de site afgehaald.

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel sperenvanger
nu heb ik in iedergeval alweer de goeie firmware
ik moet nu alleen er nog achter zien te komen hoe ik hem
kan terug flashen???
want ik heb hier geen ervaring mee
kun je me daar ook mee helpen??

• Sperenvanger
Lukt dit niet met de standaard flasher? Als het niet werkt, probeer het dan eens met Flashfix

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel sperenvanger hij brand nu weer net zo snel als eerst
ik heb nog een ander vraagje
als ik hier een film brand dan krijg ik van die blokjes in beeld en hij blijft soms een fractie stil staan waar zou dit aan kunnen liggen
ik had geprobeerd dus met die nieuwe firmware maar dat werkte niet
ik brand met cloondvd op max snelheid met een lite on ldw811s
en gebruik princo dvd- maar ik heb nu gezien dat daar opstaat voor data
zou het hier aan liggen???
bij cloon dvd staat de snelheid ook op max kan ik daar misschien beter 4 of zelfs maar 2 van ???
heeft iemand hier ervaringen mee??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 12:23 ]

• Sperenvanger
Dat er opstaat dat het voor data is zou niet uit mogen maken. Ik denk dat het aan de kwaliteit van de Princo's ligt. Probeer eens andere DVD-R schijfjes (geen Nashua, want dat is ook Princo) van de wat duurdere merken. Je kan natuurlijk altijd proberen om ze op een lagere snelheid te branden. Voor meer ervaringen met media voor de LDW-811S kan je het beste hier kijken: [rml][ Media compatibiliteit] Lite-On LDW-4xxS/8xxS [ deel 2][/rml]
Pagina: 1