Wat hebbie eraan ?... ik bedoel bijv je hebt het ip 212.123.11.16 en je i-net via de tel-lijn en jullie zetten er een ban op dan hebbie er toch nix aan, je ip verandert de volgende keer da je inlogt toch weer.... of word de van dan op 212.123.11.xxx ofzo~?...dan zou je gelijk vele andere mensen ook kunnen duperen....of zie dit verkeerd ?
VErkeerde forum. IP-ban is het machtigste wapen terwijl hier de verzameling machtelozen heerst.
. Zal ff aankaarten voor een verhuisbericht.
Verwijderd
ip ban is vaak minder effectief dan een userban omdat ip's ten eerste vaak variabel zjin en anders wel te omzeilen via een anonymous proxy (sommige dan), of zelfs via spoofing. Als je echter je username kwijt raakt is dat vaak vervelender omdat je je daar toch mee identificeerd.
Verwijderd
Mwa.. ik denk dat de mensen die zover kunnen gaan om het IP aan te passen, niet eens de moeite nemen om hier te liggen zieken....Op maandag 11 december 2000 15:57 schreef Paz het volgende:
ip ban is vaak minder effectief dan een userban omdat ip's ten eerste vaak variabel zjin en anders wel te omzeilen via een anonymous proxy (sommige dan), of zelfs via spoofing. Als je echter je username kwijt raakt is dat vaak vervelender omdat je je daar toch mee identificeerd.
Natuurlijk, KAN ik mijn IP spoofen.. Maar what's the use ? kost me veel te veel moeite... En van het zieken heb je toch niet zoveel lol.. (ohja, hier reageren ze nogal ja
Verwijderd
word een ipban niet via je provider gedaan ??
dus dat de provider het TN. ip blokt voor jouw account
het enigste wat je dan kan doen om dat te omzeilen is een andere provider nemen
ook dan is het via een proxy te benaderen.Op maandag 11 december 2000 17:10 schreef Flamez het volgende:
word een ipban niet via je provider gedaan ??
en nee, dat doet je provider niet, dat doet t.net
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Pagina: 1