Toon posts:

Madview???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op veel sites zie ik MADVIEW Radeon 9600Pro's te koop. Deze zijn ook nog eens stukken goedkoper dan andere merken. Heeft er iemand misschien ervaring met deze kaarten? Ik weet namelijk niet of ik het wel kan vertrouwen...het ruikt niet zo lekker. :/

Alvast bedankt!!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je al gezocht naar reviews van die Madview kaarten ;)

Budget hoeft niet per definitie te betekenen dat het niks is, meestal zie je het wel terug in de software bundels die er bij zit e.d.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Beste Blaze,

Allereerst: welkom op GoT !
Ik heb een Madview 9600 PRO, en hij bevalt me prima !

Wat wil je precies weten ? Wil je hem gaan overklokken ? Wil je zware grafische applicaties gaan draaien, of wil je gewoon lekker spelletjes ermee spelen ?

BTW: hij ruikt best lekker 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door De_Koele_Man op 12-01-2004 01:07 ]

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 12 januari 2004 @ 01:03:
Heb je al gezocht naar reviews van die Madview kaarten ;)

Budget hoeft niet per definitie te betekenen dat het niks is, meestal zie je het wel terug in de software bundels die er bij zit e.d.
Yea klopt, maar ik heb niets kunnen vinden. Dat was ook nog iets wat niet zo lekker rook... :/

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 01:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
De_Koele_Man schreef op 12 januari 2004 @ 01:06:
Beste Blaze,

Allereerst: welkom op GoT !
Ik heb een Madview 9600 PRO, en hij bevalt me prima !

Wat wil je precies weten ? Wil je hem gaan overklokken ? Wil je zware grafische applicaties gaan draaien, of wil je gewoon lekker spelletjes ermee spelen ?
Eeh, ik wil gewoon in staat zijn af en toe goed te gamen. Momenteel twijfel ik wel tussen een PRO of XT versie, maar het ging me meer erom of ik het merk wel kon vertrouwen. Is er trouwens een verschil tussen een Madview 9600PRO en een Club3d 9600PRO?

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 22:56

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 01:08:
[...]

Eeh, ik wil gewoon in staat zijn af en toe goed te gamen. Momenteel twijfel ik wel tussen een PRO of XT versie, maar het ging me meer erom of ik het merk wel kon vertrouwen. Is er trouwens een verschil tussen een Madview 9600PRO en een Club3d 9600PRO?
Het merk is alleen een verschil, maar ik heb zelf weinig tot geen ervaring met Club3D artikelen. Maar voorzover ik weet zijn die ook goed.

Spellen zoals Need For Speed Underground draaien goed bij mij (resolutie: 1280 bij 1024, graphics helemaal voluit aan). Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
De_Koele_Man schreef op 12 januari 2004 @ 01:11:
[...]

Het merk is alleen een verschil, maar ik heb zelf weinig tot geen ervaring met Club3D artikelen. Maar voorzover ik weet zijn die ook goed.

Spellen zoals Need For Speed Underground draaien goed bij mij (resolutie: 1280 bij 1024, graphics helemaal voluit aan). Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
OK, thanks, wat zat trouwens in je bundel?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 01:14:
[...]

OK, thanks, wat zat trouwens in je bundel?
http://www.madview.com/reviews/img/hwi_27-11-03.jpg

Gewoon ff zoeken :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Het is trouwens wel fuckin verwarrend dat er drie versies zijn:

- 400/400 128mb
- 400/400 265mb
- 400/600 128mb

En in de pricewatch staat hetzelfde onder Madview 9600Pro en Ati 9600Pro. Klopt het dat Ati zelf geen kaarten meer maakt?

Verwijderd

Topicstarter
Tekst van Memory+

'ATI/Madview Radeon 9600 PRO 128Mb/DDR TV-OUT/DVI CoreMemory 400/600 Kaart wordt geleverd in retail box incl. Handleiding,WinDVD4,driver,dvi-plug,kabels.'

Hmm, niet echt veel. Dat verklaart de prijs.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je ziet is er met een beetje zoekwerk genoeg te vinden over deze Madview kaarten.

Eerst zelf zoeken, dan pas een topic openen (MET de resultaten van je zoekwerk) is een van de stelregels van GoT. Voor meer nuttige tips kun je de registratievoorwaarden doorlezen, daar zijn ze voor :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.