FAQ verschil mbt Bugs

Pagina: 1
Acties:

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:42
In de faq op de frontpage (reviews: Tweakers.net FAQ) staat het volgende:
Tweakers.net is zwaar buggy!

Als je op een bugje bent getrapt kun je het ongedierte aangeven op het Tweakers.net Frontpage Feedback forum. Veel bugmelders scheppen er genoegen in om hun bugreports zo cryptisch mogelijk te brengen. Omdat dit niet bevordelijk is voor een snelle oplossing, heeft het de voorkeur om een duidelijk omschrijving te geven van de bug en de situatie waarin de bug zich voordoet.
Terwijl de FAQ hier in FA het volgende zegt:
Ik heb een bug gevonden!

Voor dit soort zaken kun je terecht op devtrack.tweakers.net. Daar zal na een tijdje de bug in behandeling worden genomen door een devver. Wel altijd eerst even controleren of je wel echt de eerste bent met de melding. Ideeën voor nieuwe features liever wel op het forum posten en niet meteen in de devtrack, zodat er wat meer mensen over mee kunnen denken dan alleen de devvers.
Minor details maar als iemand tijd over heeft. ;)

buit is binnen sukkel

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 19:12
(ik heb tijd te veel)

Tweakers.net is zwaar buggy!

Als je op een bugje bent getrapt kun je het ongedierte aangeven op devtrack.tweakers.net.Daar zal na een tijdje de bug in behandeling worden genomen door een devver. Wel altijd eerst even controleren of je wel echt de eerste bent met de melding.

Ideeën voor nieuwe features liever wel op het forum posten en niet meteen in de devtrack, zodat er wat meer mensen over mee kunnen denken dan alleen de devvers.

Veel bugmelders scheppen er genoegen in om hun bugreports zo cryptisch mogelijk te brengen. Omdat dit niet bevordelijk is voor een snelle oplossing, heeft het de voorkeur om een duidelijk omschrijving te geven van de bug en de situatie waarin de bug zich voordoet.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het stukje in de FAQ aangepast en daarbij gebruik gemaakt van Maurice zijn stukje. Thanks :).