The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je kan dit bordje in de UK al bestellen: http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Other.html
Ik zou voor de rest de pricewatch in de gaten houden en/of de volgende vier winkels/distributeurs: http://www.leadtek.nl/nts....php?subject=Distributors
Ik zou voor de rest de pricewatch in de gaten houden en/of de volgende vier winkels/distributeurs: http://www.leadtek.nl/nts....php?subject=Distributors
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
ik vnd juist van niet!! die fan @NB likt me een herrieschopper, de ATX-voeding stekker zit op het midden van het bord, waardoor je die dikke kabel weer door je kast moet hebben en niet kan opruimen... de kleuren &southbridge&mosfets (naast cpu) zijn wel vetVerwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 15:32:
ziet er wel gaaf uit ja dat bord, lijkt me wel wat
edit: is dit hem niet?
pricewatch: Leadtek K7NCR18G Pro, nForce2-G (Lan, Sound, Vga, 1394)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 16:48 ]
Verwijderd
boeiieee, laat die fan maar lekker loeien, alle voltages in te stellen, hoppa overclockers paradise
ik zie dat er al dikke koelribbe op de mofets zitten. toch? maar wat is een acr slot?
ja dat is idd wel slim gedaan die koelribben op de mosfets, hoef je het zelf niet meer te doengakkethijs schreef op 17 januari 2004 @ 17:22:
ik zie dat er al dikke koelribbe op de mofets zitten. toch? maar wat is een acr slot?
ACR, google is your friend
"Advanced Communications Riser (ACR) interface that defines new standards for diverse and scalable communications and audio subsystems. The ACR Specification supports modem, audio, Local Area Network (LAN), and Digital Subscriber Line (DSL) technologies"
en
"ACR (advanced communication riser) slot, which competes with the Intel-developed CNR slot for riser card mindshare. The ACR slot looks like a PCI slot, except is offset slightly and flipped 180 degrees."
Bij dit mobo is dat dus dat blauwe slot links. Maar eigenlijk wordt dit mijns inziens nog weinig gebruikt.
@uhm..heuJ ik heb ook een fan op me NB en die hoor je uberhaubt niet
en als hij al geluid maakt zul je hemn niet boven de rest van het geluid heen horen
en die fan kun je er waarschijnlijk afhalen en er een blokje opzetten
vind zelf dat dit mobo voor en nadelen heeft
en als hij al geluid maakt zul je hemn niet boven de rest van het geluid heen horen
nutteloos slot dus gezien dat er in de nabije toekomst xpci lijkt mij de nieuwe standaard wordt net als pci nu de standaard is.MaTr1x schreef op 17 januari 2004 @ 17:34:
[...]
ja dat is idd wel slim gedaan die koelribben op de mosfets, hoef je het zelf niet meer te doen![]()
ACR, google is your friend![]()
"Advanced Communications Riser (ACR) interface that defines new standards for diverse and scalable communications and audio subsystems. The ACR Specification supports modem, audio, Local Area Network (LAN), and Digital Subscriber Line (DSL) technologies"
en
"ACR (advanced communication riser) slot, which competes with the Intel-developed CNR slot for riser card mindshare. The ACR slot looks like a PCI slot, except is offset slightly and flipped 180 degrees."
Bij dit mobo is dat dus dat blauwe slot links. Maar eigenlijk wordt dit mijns inziens nog weinig gebruikt.
Verwijderd
hmm..bij MSI is dat iig meestal anders...Bigbot schreef op 17 januari 2004 @ 17:41:
@uhm..heuJ ik heb ook een fan op me NB en die hoor je uberhaubt niet
en als hij al geluid maakt zul je hemn niet boven de rest van het geluid heen horen![]()
Moederboerd Socket A/ATX form factor
AMD K7 Duron, Athlon, Athlon XP, Barton
Ondersteund CPU FSB 200-400MHZ DDR
Ondersteund DDR266/DDR333/DDR400
3 *184 Pin DIMM .Geheugen tot 3GB
4 USB2.0 op achterpaneel, 2 USB2.0 op voorpaneel
1*AGP8X. 4* PCI, 1*ACR
Ondersteund Ultra ATA 133
2*COM,1*Printer, 1*CIR,1*IR
PCI 2.2 specificaties
ALC650 6X AC 97 Geluidschip
Ondersteund Hardware Monitor
Aanpassingen voor beste prestaties Vcore, Vmem, AGP, Vddq, CPU Ratio
Speed Gear utility
Ondersteund Dual 10/100Mbps LAN
Ondersteund SATA Raid 0 en Raid 1
BIOS en Hardware CPU oververhittings bescherming
Ondersteund Smart Card Interface en Applicatie programma’s
Ondersteund 3Ports 1394
Ondersteund RCA & optische SPDIF uitgang voor Dolby Digital
Leuk, maareeuuhm, wat is een moederboerd???
AMD K7 Duron, Athlon, Athlon XP, Barton
Ondersteund CPU FSB 200-400MHZ DDR
Ondersteund DDR266/DDR333/DDR400
3 *184 Pin DIMM .Geheugen tot 3GB
4 USB2.0 op achterpaneel, 2 USB2.0 op voorpaneel
1*AGP8X. 4* PCI, 1*ACR
Ondersteund Ultra ATA 133
2*COM,1*Printer, 1*CIR,1*IR
PCI 2.2 specificaties
ALC650 6X AC 97 Geluidschip
Ondersteund Hardware Monitor
Aanpassingen voor beste prestaties Vcore, Vmem, AGP, Vddq, CPU Ratio
Speed Gear utility
Ondersteund Dual 10/100Mbps LAN
Ondersteund SATA Raid 0 en Raid 1
BIOS en Hardware CPU oververhittings bescherming
Ondersteund Smart Card Interface en Applicatie programma’s
Ondersteund 3Ports 1394
Ondersteund RCA & optische SPDIF uitgang voor Dolby Digital
Leuk, maareeuuhm, wat is een moederboerd???
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
ACR is een OEM product voor OEM fabrikanten die dus een Modem en een geluidskaart in een kunnen maken of een modem/netwerkkaart waardoor het weer geld bespaard.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Verwijderd
Ik vind ook dat de ATX voedingsconnector op een hele rare plaats zit,volgens mij moet je veel moeite doen om te zorgen dat voedingskabel niet tegen je koelblok aankomt.
ya da met die voeding is 1 van de nadelen.
voordeel vind ik wel de gaten.
en de zwarte kleur ziet mooi uit.
vind eerlijk dat er betere boards zijn dus wat voegt deze deluxe toe?
voordeel vind ik wel de gaten.
en de zwarte kleur ziet mooi uit.
vind eerlijk dat er betere boards zijn dus wat voegt deze deluxe toe?
Mail die distributeurslijst anders, vaak kunnen ze dit soort dingen gewoon bestellen voor je ook al staat hij niet in hun standaard catalogus.
Pagina: 1