• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met van die abbonementen waarbij je zelf al een telefoon hebt, en dus alleen een abbonement betaald.

Op gsmweb.nl zag ik een aanbieding:
debitel
GSM CONTACT ABONNEMENTEN
(2 jarig)

en dan contact 80 ( http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmabonnementen/gsmcellway.htm )

Het klinkt allemaal wel mooi, 15,- per maand dokken, 80 min. gratis, libertel.

Divide and conquer.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
en dat is het ook

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
15,- per maand dokken, 80 min. gratis, libertel.
Als ze gratis zijn, waarom betaal je dan 15.- ???

Maar goed; ik heb ook zo'n abo'tje (met 1 b dus), werkt prima. Je krijgt een bepaald bedrag teruggestort.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Het is ook mooi want het zit namenlijk zo:

Als jij bij Winkel X een telefoon koopt met abo dan krijgt winkel X een bedrag om een telefoon voor jou aan te schaffen die zijn dan voor niks bijvoorbeeld aan jou kunnen verkopen. Dit soort ondernemingen krijgen ook dit geld maar geven jou het bedrag (een deel natuurlijk want zij moeten er ook iets aan over houden) terug :).......

dus dit is helemaal OKE en is een zeer voordelige oplossing

Let wel op !!:
dat je telefoontoestel geen simlock bevat.
en aansluit kosten (maar bij GSMWEB.nl niet zo te zien)

......

• Rejgun
  • Laatst online: 22:56

Rejgun

Leven is Bier drinken

Ik heb ook een abo via gsmweb. Je krijgt gewoon je geld voor een heel jaar gestort. Alleen op tijd opzeggen, zodat je er niet langer aanvast zit en zelf moet gaan betalen.

suc6

Audi: Vorsprung durch Technik

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Die 80 minuten, bel je die eerst op en ga je dan verder op zeg maar betaalde minuten, of zijn dat alleen dal-minuten?

Een vriend van me zijn dat namelijk.

Divide and conquer.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

bij www.gotcha4u.nl hadden ze een tijdje terug gratiz dutchtone 180 abo.
Mag je iedere maand voor nop 180 min bellen (mobiel--> vast of 90min mobiel --> mobiel)
Is soms zelfs goedkoper om gratiz abo te nemen en dan los de telefoon te kopen dan telefoon gratis en abo betalen. Helemaal goedkoop is het natuurlijk als je je oude gsm houdt natuurlijk.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Heb bij www.gsmweb.nl gewerkt en het klopt echt, je moet alleen wel ff in de gaten houden dat je na een jaar overstapt naar een nieuwe aanbieding. 't Is toch geweldig dat je voor een habbekrats kunt bellen, zelfs goedkopen dan een vaste lijn :)

Verwijderd

er zijn nog andere hoor:

www.samengoedkoopbellen.nl
www.gsm.nl
www.telecom.nu

Shop eerst ff rond ;)

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
zeker
www.tobeconnected.nl

aan te raden