FTP hosts?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:20
Ik ben opzoek naar een FTP host, dus geen domein enzo alleen FTP. Want ik heb een site over muziek en ik wil bootlegs beschikbaar maken voor mijn bezoekers, maar op m'n webserver kan niet, want die heeft een limiet van 10gig per maand. En ik wou apache draaien op m'n eigen pc, en dat is mogelijk maar dan kan iedereen maar downe met 2kb/s. Dus daarom ben ik opzoek naar een FTP host, ik heb verscheidene fora's geprobeerd en zoekmachine's, maar tevergeefs. Oftewel kan iemand mij een host geven of misschien heb je zelf wel wat?

Alvast bedankt

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

wat wil je uitgeven per maand? misschien is een eigen server (op afstand) wat voor je? heb zo ff geen links voor je maar zoek es op colocated hosting ofzo...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 20:41

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... volgens mij ben je gewoon op zoek naar webspace toch?
Als je je webspace wil vullen, gebruik je daar meestal ftp voor. Ik zie het hele probleem niet. Gewoon webspace huren lijkt me.... En dan 1 algemeen (voor mijn part anoniem) ftp-account voor de gasten.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:20
Rodyman schreef op 11 januari 2004 @ 23:34:
wat wil je uitgeven per maand? misschien is een eigen server (op afstand) wat voor je? heb zo ff geen links voor je maar zoek es op colocated hosting ofzo...
Ik wil rond de 20/30 euro uitgeven voor een FTP host

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
www.pcextreme.nl . Heb ik ook een accountje bij. Ze zeggen onbeperkt dataverkeer te bieden en het kost bijna niks. Valt te proberen.

Komt wel een beetje spammerig over deze post :X maar ik heb er verder geen belangen bij.. het is ook niet supergoed, wordt gerund door 1 gastje en ligt er wel es uit enzo, maar voor jouw doeleinden is het misschien best geschikt ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.