Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
wat wil je uitgeven per maand? misschien is een eigen server (op afstand) wat voor je? heb zo ff geen links voor je maar zoek es op colocated hosting ofzo...
Ehm... volgens mij ben je gewoon op zoek naar webspace toch?
Als je je webspace wil vullen, gebruik je daar meestal ftp voor. Ik zie het hele probleem niet. Gewoon webspace huren lijkt me.... En dan 1 algemeen (voor mijn part anoniem) ftp-account voor de gasten.
Als je je webspace wil vullen, gebruik je daar meestal ftp voor. Ik zie het hele probleem niet. Gewoon webspace huren lijkt me.... En dan 1 algemeen (voor mijn part anoniem) ftp-account voor de gasten.
Ik wil rond de 20/30 euro uitgeven voor een FTP hostRodyman schreef op 11 januari 2004 @ 23:34:
wat wil je uitgeven per maand? misschien is een eigen server (op afstand) wat voor je? heb zo ff geen links voor je maar zoek es op colocated hosting ofzo...
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
www.pcextreme.nl . Heb ik ook een accountje bij. Ze zeggen onbeperkt dataverkeer te bieden en het kost bijna niks. Valt te proberen.
Komt wel een beetje spammerig over deze post
maar ik heb er verder geen belangen bij.. het is ook niet supergoed, wordt gerund door 1 gastje en ligt er wel es uit enzo, maar voor jouw doeleinden is het misschien best geschikt
Komt wel een beetje spammerig over deze post
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()