cooler op asus v7100 ????

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:08
ik heb er dan zo een maar bij mijn zit er een heatsink op en geen gaatjes ofzo voor een cooler......... btgzd hoe doen jullie dat ?~?? :? :? de heatsink eraf rukken lijkt me nie zo'n goed plan.... :#

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Ik heb men grafische kaartje eerst opgewarmd met een zware fohn (oke de heatsink dan), heatsink in de bankschroef en dan de kaart gedraaid. Gaat niet echtvan harte.
Vervolgens alle overgebleven plakrommel weer verwarmd en er met een brede schrovendraaier afgeschraapt.

Volgens mijn kan je bij de oc-shop ook plakkende artic prut krijgen speciaal voor dit soort gevalletjes.

One of the animals has left its cage today.

• Jake Blues
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Geen gaatjes?! Da's vreemd, mijn V7100 heeft dat wel...

• Quazie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-06 15:53
Yup mijnes ook

Mijn PC'tje

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:07
4 gaatjes toch? en de heatsink gaat er makkelijk af omdat er alleen pasta tussen zit ipv. lijm

• flipjevandejam
  • Laatst online: 15:08
? en zitten die gaatjes dan in de heatsink of op de kaart zelf bij jullie ?

bij mijn zitten er namelijk 4 gaatjes in de kaart zelf......onder de heatsink...... :(

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 15:27 schreef flipjevandejam het volgende:
? en zitten die gaatjes dan in de heatsink of op de kaart zelf bij jullie ?

bij mijn zitten er namelijk 4 gaatjes in de kaart zelf......onder de heatsink...... :(
Ehmm gewoon heatsink eraf en cooler erop ???
moet toch gaan...

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12
zou je niet met wat sorbo superlijm de ventilator (aan het niet draaiende deel ;) ) op de heatsink kunnen plakken?

Verwijderd

nee dat doe je niet op die manier , de heatsink bestaat gewoon uit rechtopstaande metalen staafjes , die steeds dichter op elkaar staan naar mate je naar onder kijkt , die fan schroef je met een goede maat schroef ( eigen inzicht hangt van heatsink af ) op de heatsink en zet je op blazen dus lucht op de heatsink , dus je schroeft het fannetje met 4 schroeven tussen de heatsink staafjes, snappie ?
:)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Indeed, zo heb ik het ook gedaan. Mijn Socket 5 cooler zit er leuk op, je moet er niet aan gaan hangen, maar hij blijft wel zitten.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Ik heb op de heatsink een koeler geplaatst.
Gewoon met seconden lijm, dat blijft wel zitten.

Bij zit de koeler naar boven toe, hij hangt dus niet!!

Verwijderd

kun je een coolermaster voor een socket A processor op je v7100 kwijt?
Pagina: 1