Toon posts:

Isdn 64 of 128 K ???

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus een 64.
7KB/sec :-(
Zou het uitmaken als ik er een 128 in zou gooien???
Ik wil vooral mijn ping bij games omlaag zien te krijgen.
o ja.
ik zit bij planet internet.
Please help

• _Alien_
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-06 23:15
Je kunt best op 128.000 bps gaan werken, maar dan betaal je wel voor 2 lijnen...., dus als je genoeg geld hebt is het een optie, maar vergeet niet dat je dan beide ISDN(dat is het toch?) lijnen gebruikt...

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:51
En je ping gaat toch niet naar beneden. De bandbreedte wordt groter, de route over het netwerk niet. En dat laatste is bij een ping toch echt het belangrijkste.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Verwijderd

Ik zou voor de 64k gaan, want de snelheidswinst is het extra geld wat je ervoor neer moet leggen gewoon niet waard. Als je echt een grote stap voorwaarts wil doen kan je overstappen op de kabel of schotel.De schotel is pas echt snel, maar dan heb je nog wel een gewone modem nodig. Je kan n.l niet uploaden met zo'n kreng!

Verwijderd

kabel aanraden om de Ping omlaag te krijgen??!!! AFAIK heeft ISDN (met snelle ISP uiteraard) nog steeds de beste ping voor een redelijke prijs

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 09:53
Werk al heel lang met dual isdn. Via tmfweb kan je nu dubbel inbellen, zonder extra abbo te dokken.

Wanneer je inbelt bij gamepoint voor games is je ping lager met dual isdn, dan met single.

Let wel: Alle telefonnummers van je isdn aansluiting zijn ingesprek!

Kabel via casema -> zeer slechte ping, want dat is een ringnetwerk.

Verwijderd

Voor spellen, inbellen bij www.gamepoint.net
Je ping wordt 3 keer zo laag.. :)
Pagina: 1